«داملران رازک» سرمایه خود را 100 درصد افزایش داد
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت داملران رازک درباره افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد.
در این مجمع فرشاد ملک‌وند فرد ریاست جلسه یادشده را بر عهده داشت. همچنین آقایان محمدحسین ملک و فرهاد غفوریان خوجین ناظران جلسه مزبور بودند. سمت دبیری جلسه را عزت‌اله محمدپور مدیرعامل شرکت برعهده داشت. در اجرای مفاد تبصره ۲ ماده ۱۶۱ اصلاحیه قانون تجارت مصوب اسفندماه ۱۳۴۷، گزارش توجیهی هیات مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت از محل اندوخته طرح و توسعه و سود انباشته از مبلغ ۳۵.۴۰۰ میلیون ریال به ۷۰.۸۰۰ میلیون ریال (معادل ۱۰۰% سرمایه - مشتمل بر ۳۰.۷۱۰ میلیون ریال (۷۵/۸۶%) از محل سود انباشته و ۴.۶۹۰ میلیون ریال (۲۵/۱۳%) از محل اندوخته طرح و توسعه و نیز وضعیت شرکت از بدو سال مالی در جریان به مجمع ارائه شد.
بنابراین گزارش با توجه به اینکه کل افزایش سرمایه پیشنهادی از محل سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه است، این میزان قبلا در شرکت سرمایه‌گذاری شده و عملا وجه نقدی وارد شرکت نمی‌کند، اما به مجریان شرکت این اطمینان را می‌دهد که مبالغ سرمایه‌گذاری شرکت در طرح‌های توسعه از یک منبع بلندمدت تامین شده و امکان خروج آن و بروز مشکل نقدینگی و توقف برنامه‌های پیش‌بینی شده وجود ندارد.
در این مجمع ماده مرتبط با انعکاس میزان سرمایه در اساسنامه نیز مورد اصلاح قرار گرفت و به تصویب حاضران رسید.

جایگاه شرکت در صنعت
شرکت داروسازی داملران رازک (سهامی عام) به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده داروهای تخصصی دامپزشکی پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار کماکان با تکیه بر کیفیت برتر و تنوع‌بخشی محصولات خود توانست از نظر فروش مقام اول را در بین 42 شرکت تولیدکننده داروهای دامپزشکی به خود اختصاص دهد.
اما عدم اجرای طرح توسعه سرمایه‌گذاری در شرکت در سال‌های گذشته از یک طرف و بزرگ‌شدن رقبای تجاری شرکت با ایجاد طرح‌های توسعه‌ای و ساخت داروهای جدید می‌رود تا مقام بزرگ‌ترین تولیدکننده داروهای تخصص دامپزشکی کشور را از شرکت داملران به دست گرفته و داملران به رتبه‌های بعدی تنزل
یابد.

هدف از افزایش سرمایه
هدف شرکت داروسازی داملران رازک
(سهامی عام) از افزایش سرمایه موضوع این گزارش «اصلاح ساختار مالی» می‌باشد.

سرمایه‌گذاری موردنیاز و منابع
تامین آن
مبلغ کل سرمایه‌گذاری موردنیاز جهت اجرای برنامه‌های یادشده فوق 35.400 میلیون ریال و منابع تامین آن به شرح جدول (1) است.‌

مشخصات اعضای هیات مدیره و مدیرعامل
به موجب مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۰، مورخ ۳۰/۰۲/۱۳۹۱ اشخاص روبه‌رو به عنوان اعضای هیات مدیره برای مدت دو سال انتخاب گردیدند. همچنین براساس صورتجلسه مورخ ۳۰/۰۲/۱۳۹۱ هیات مدیره آقای عزت‌اله محمدپور به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب شده است.

«داملران رازک» سرمایه خود را 100 درصد افزایش داد

«داملران رازک» سرمایه خود را 100 درصد افزایش داد

«داملران رازک» سرمایه خود را 100 درصد افزایش داد