پرده افتاد!
برنامه ورزش از نگاه 2 پنج شنبه شب با موضوع وزنه‌برداری برگزار شد. برنامه‌ای که حسین توکلی، قاسمی دبیر فدراسیون و بهداد سلیمی به همراه پیمان یوسفی و محمود عبداللهی درباره ماجرای مشکلات وزنه‌برداری و قهر ملی پوشان حرف زدند.
در این برنامه بهداد سلیمی در بخشی از حرف‌هایش به سعید علی حسینی اشاره کرد و گفت در حق او اجحاف شده است و حالا ما را در مسیر او می‌فرستند. در ادامه این برنامه هم کلیپی از بازی‌های المپیک پخش شد که باعث جاری شدن اشک‌های بهداد شد. توکلی قهرمان سابق المپیک که رضازاده اعتقاد دارد او باعث همه این اختلاف‌ها میان ملی پوشان و مربی‌شان است در حرف‌هایش از مشکلات وزنه‌برداری ایران و دلایل قهر شاگردان سابقش گفت.

سلیمی در بخشی از حرف‌هایش گفت: «در شرایطی حاضریم به تیم ملی برگردیم که فدراسیون وزنه‌برداری و آقای رضازاده باید به ما تضمین بدهند که اگر به اردو برگشتیم از نظر دوپینگ و حق و حقوق مان مشکلی پیش نیاید. تعهدی که تا به حال آقای رضازاده زیر بارش نرفته است.»
این حرف بهداد با واکنش قاسمی همراه شد و دبیر فدراسیون گفت: «این حرف درستی نیست. یعنی می‌خواهی بگویی که ما ورزشکار را دوپینگی می‌کنیم؟»
او البته درباره دوپینگ‌های اخیر هم گفت: «ورزشکاران خودشان دوپینگ کردند.»
حسین توکلی هم درباره سعید علی حسینی حرف زد و گفت:« مردم درباره او سوال‌های زیادی دارند و اتفاقی که برای او افتاد خیلی شک و شبهه به همراه داشت. به او یک روز قبل از مسابقه گفتند تو نباید وزنه بزنی. مشکلی بود که برای خیلی‌ها در آن مسابقات افتاد تا کره ای‌ها قهرمان شوند. سعید در آن بازی‌ها خیلی عالی بود. من درباره آن اتفاق‌ها خیلی حرف‌ها دارم که درباره‌اش حرف بزنم، اما الان نمی‌شود اینها را در رسانه ملی بگویم.»
بهداد در پاسخ به قاسمی هم گفت: «مایی که بدون دوپینگ می‌توانیم قهرمان دنیا باشیم چرا باید دوپینگ کنیم. این را می‌گویم چون شما می‌گویید فدراسیون مشکلی ندارد، چرا ما مشکلی نداریم.»
او از دبیر فدراسیون پرسید: «مسوول مصرف دارو‌ها در تیم ملی کیست؟ چرا مدال برای کادرفنی و فدراسیون است و وقتی دوپینگ شد می‌افتد گردن ورزشکار؟جریان نسکافه و چای که می‌گفتند به ورزشکاران دادند از کجا آمده بود؟»
دبیر فدراسیون هم گفت وقتی این بحث‌ها پیش می‌آید فدراسیون هم دنبال بهانه می‌گردد.
بهداد سلیمی درباره کتف آسیب دیده‌اش بعد از المپیک و بی‌مهری‌هایی که بعد از المپیک به اوشده است گفت: «به همین راحتی با مدال من پز دادند اما همه چیز فراموش شد. خودم از یادها رفتم! کسی سراغم را نگرفت.

برای قهرمانان گوجه خرد کردم
در بخش دوم این برنامه که خط قرمز نام دارد علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه‌برداری روبه‌روی میثم زمان آبادی مجری این بخش نشست تا به ابهامات پاسخ بدهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی مرادی در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش و در پاسخ به این سوال که آیا حسین رضازاده هم به همراه سایر ۹ ملی‌پوش دیگر که آزمایش دوپینگ‌شان مثبت اعلام شده، آزمایش دوپینگ داده بود یا نه،‌ گفت:‌ در همان زمان که آزمایش این ۹ نفر درآمد عنوان شده بود رضا زاده خاویار خورده است و همین عامل باعث شد که گویا این اتفاق برای رضازاده نیفتاد البته خاویار گران است و پولش را ما نداده بودیم و من هم به درستی جریان را نمی‌دانم.
وی ادامه داد:‌ با تایید ایوانف، سرمربی وقت تیم ملی وزنه‌برداری صد در صد آن ۹ نفر از مواد نیروزا استفاده کرده بودند و در این موضوع شکی وجود ندارد.
مرادی در مورد اینکه آیا رضازاده از وی زمانی که دوپینگ ۹ وزنه‌بردار درآمد پول درخواست کرده بود یا خیر، گفت: بله این اتفاق افتاد.وقتی شفاف‌سازی می‌شود باید حرف‌ها را زد. آن زمان هم که بحث ۱۰ میلیون تومان پرداختی به رضازاده پیش آمد زمانی بود که کلا ۱۰ میلیون تومان به ما می‌دادند تا هر کاری انجام دهیم. جالب اینکه رییس‌جمهور وقت که به رضازاده خانه و زمین اهدا کرده بود وی مدعی می‌شد که باید خانه‌ام پر باشد که البته این اتفاقات هم می‌افتاد.
دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در مورد اینکه اقدامات باعث کمک به ورزشکار سالاری نشده است، گفت: خیر من حتی مخالف این کار بوده و هستم و حتی برخی شاهد هستند و اوجش زمانی بود که ماشین‌ها به در و دیوار می‌خورد و آزمایش دیابت، در حالی مثبت اعلام می‌شد که در زمان ما همین آزمایش‌ها سالم بود و هیچ مشکلی نداشت و بر همین اساس سناریوهایی تعریف می‌شد که من دیگر نبودم.
وی در قسمت دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه نقشی در آمدن ایوانف در برهه دوم زمانی به عنوان سرمربی تیم ملی نداشتم، در این خصوص گفت: در همان زمان از مسوولان وقت ورزش کشور و در حاشیه رقابت‌هایی که برگزار می‌شد در حالی با ایوانف رایزنی کرده و او را به عنوان سرمربی تیم ملی که به واقع من هیچ کاره بودم و به همین دلیل هم استعفای خود را به آقایان تحویل دادم. و عجیب اینکه در حالی برکنار شدم که مجمع فدراسیون در این تصمیم هیچ دخالتی نداشت.
وی در پاسخ به این سوال که آیان صهیونیست است یا خیر،‌گفت: در این مورد شبهه وجود داشت اما ثابت نشد.
مرادی در پایان در قسمتی از صحبت‌هایش که بیشتر شبیه درد دل و گلایه بود گفت: من برای این قهرمانان در پشت صحنه گوجه خُرد کردم و این در حالی بود که هیچ‌گاه برای بچه‌هایم این کار را انجام ندادم.