درباره VPN بومی و طرح‌های دیگر بعدا اظهارنظر می‌کنم
تسنیم - دبیر شورای عالی فضای مجازی در اولین حضور رسانه‌ای خود در پاسخ به وضعیت پروژه‌هایی نظیر VPN بومی و بازخورد اجرای برخی طرح‌ها در این شورا گفت: نیاز به برگزاری چند جلسه در شورای عالی فضای مجازی در این خصوص داریم و بعد از آن می‌شود درباره سرنوشت آنها اظهارنظر کرد.
محمد حسن انتظاری در حاشیه مجمع عمومی عادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران درباره موضوعاتی از قبیل فیلترینگ و وعده‌هایی که در راستای کاهش آن داده شده است گفت: این موضوع را باید بررسی کنیم و طی جلسات آتی شورای عالی فضای مجازی و دست‌اندرکاران این حوزه موضوع را به سرانجام برسانیم.
وی همچنین درباره سیاست‌های شورای عالی فضای مجازی عنوان کرد: شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی راهبردهای کلان توسعه فضای مجازی را شامل می‌شود و طی حکمی که مقام معظم رهبری برای تاسیس این شورا ابلاغ فرموده‌اند باید چهار محور لحاظ شده و راهکارهایی در این راستا تهیه و تدوین شود تا حرکت به سمت تحقق این چهار محور تسهیل شود.
انتظاری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مباحثی از قبول VPN بومی موافق هستید و اجرای چنین طرح‌هایی را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: این موضوعات باید بررسی شود و طبعا چند جلسه باید پیرامون آن بگذرد تا بتوانیم راجع به طرح‌هایی که پیش از این اجرا شده و بازخورد آنها اظهارنظر کنیم.