با Sweet Dream آسوده بخوابید
دنیای‌اقتصاد- اگر تماس‌های گاه و بیگاه گوشی عزیزتان هنگام یک خواب شیرین مزاحم شما می‌شود بهتر است، نرم‌افزار Sweet Dreams را روی گوشی خود نصب کنید.
Sweet Dream نام اپلیکیشن ویژه اسمارت فون‌های آندرویدی است که به کاربران کمک می‌کند با آرامش بخوابند و نگران مزاحمان تلفنی یا تماس‌های بی‌مورد در طول خواب شیرین شما نباشند. شما با تنظیم و فعال‌سازی این برنامه به گوشی خود فرمان می‌دهید در ساعاتی که خواب هستید همه ارتباطات مزاحم یا غیرضروری را غیرفعال کرده و در ساعت مشخصی همه چیز را به حالت عادی برگرداند.
در واقع به کمک این نرم‌افزار می‌توانید تنظیمات تلفن‌ خود را براساس جایی که هستید، ساعتی که می‌خوابید تنها با تکان دادن دستگاه یا با کمک صدای محیط تنظیم کنید.
برای شروع کار کافی است فیلتر‌های خود (مکان، جابه‌جایی یا تنظیمات صدا) را یک‌بار تنظیم کنید و بقیه کار را به این برنامه بسپارید. اپلیکیشن Sweet Dreams به صورت رایگان در اختیار کاربران آندروید نسخه ۶/۱ و بالاتر قرار گرفته است.
برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید، البته اگر در استفاده از امکانات این فروشگاه آنلاین گوگل با مشکل مواجه هستید این اپ کاربردی را می‌توانید از سایت کافه بازار به آدرس WWW.cafebazaar.ir‌ نیز دریافت کنید.