گروه بنگاه‌ها- سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق در نماد (ثشرق) با قیمت هر سهم ۲۱۷۹ ریال در بازار دوم بورس بازگشایی و مبادله شد. به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این عرضه چهارشنبه صبح در محل شرکت بورس اوراق بهادار تهران و با حضور مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن، بورس تهران و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق انجام شد.

میزان عرضه سهام در روز بازگشایی تعداد ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار سهم بود و با ورود سهام این شرکت به بورس، شمار شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران به ۳۲۰ شرکت رسید. نماد معاملاتی «ثشرق» در بخش «مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار»، گروه «فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات شخصی یا اجاره‌ای» و طبقه «فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی یا اجاره‌ای» و در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن لوح پذیرش ورود «ثشرق» به بورس تهران را از امیرحمزه مالمیر، معاون ناشران بورس تهران دریافت کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن است که در سال ۱۳۶۹ با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر مشهد با هدف تحت پوشش قرار دادن استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان تاسیس شد.