فجر جایگزین راه‌آهن در لیگ برتر

تکلیف مالکیت باشگاه راه‌آهن در فاصله پنج روز مانده به شروع لیگ برتر هنوز مشخص نیست. در این حال تاج، رئیس سازمان لیگ عنوان کرده است در صورتی که تکلیف باشگاه راه‌آهن طی روزهای آینده مشخص نشود تیم سقوط کرده فجرسپاسی جایگزین این تیم در لیگ برتر می‌شود. دادستانی تهران در روزهای گذشته اعلام کرد که باشگاه راه‌آهن باید از طریق مزایده واگذار شود و انتقال اخیر این باشگاه به بخش خصوصی قانونی نیست. به گزارش «ایسنا»، نشست تعیین وضعیت مالکیت باشگاه راه‌آهن که قرار بود دیروز با حضور مالکان این باشگاه،‌ شریف حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده دادستانی و مسوولان فدراسیون انجام شود به دلیل غیبت نماینده دادستانی‌ بدون نتیجه‌ به پایان رسید. هفته‌ گذشته بود که دادستانی تهران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فروش امتیاز باشگاه راه‌آهن به صورت قانونی انجام نشده و باید با مبلغی که از سوی این ارگان تعیین می‌شود، واگذاری صورت گیرد.

استیلی: تیم را دودستی تقدیمشان می‌کنیم

اما حمید استیلی مالک باشگاه راه‌آهن قبل از شروع جلسه تعیین مالکیت باشگاه راه‌آهن گفت: دو روز پیش به ما نامه زدند که هزینه‌ای انجام ندهیم و فعالیتمان را در راه‌آهن متوقف کنیم. دو هفته پیش هم می‌خواستیم مالکیت‌مان را معلوم کنیم اما مشکلاتی وجود داشت.ما تمایل چندانی به آمدن در راه‌آهن نداشتیم اما با اصرار بازیکنان و مدیرعامل باشگاه دوستان من جلو آمدند تا وضعیت باشگاه مشخص شود. اکنون من از این مساله که دوستانم برای فعالیت جلو آمدند خجالت می‌کشم. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف باشگاه راه‌آهن معلوم شود.

مالک باشگاه راه‌آهن جریان جلسه خرید باشگاه توسط خود را این‌گونه تعریف می‌کند: در جلسه‌‌ای با حضور نماینده دادستانی، علیپور، نماینده وزارت نفت و هادی ساعی قیمت باشگاه را تمام کردیم. قیمت ۸ میلیارد تومان بود که نماینده دادستانی گفت به نیت حضرت علی ۱۱۰ میلیون تومان روی آن بگذارید که در نهایت با ۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان توافق صورت گرفت و همه صلوات فرستادند. همان موقع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چک بانکی دادیم و قرار شد با بازیکنانی که در گذشته قرارداد داشتند تسویه کنیم و هزینه‌ها را پایین آوردیم. وی افزود:ما نسبت به رقیبانمان سه هفته دیرتر استارت تمرینات را زدیم و خودمان مشکلات زیادی داریم. حالا این مشکلات هم برای ما درست شده است. حاضریم هرکس که می‌خواهد و طالب تیم است باشگاه را دو دستی به‌ او بدهیم و تنها هزینه‌های ما را بازگرداند. تقاضای من از دادستانی این است که وضعیت تیم را مشخص کند. یکسری دوستان ذهنیت‌ها را خراب کردند واعلام کردند تیم را ارزان انتقال دادند در صورتی که در نشست تعیین قیمت همه چیز مشخص شد و در پایان هم همه صلوات فرستادند.