نمایش «هیوا» که برگرفته از دعای نیایش باران و همکاری مشترکی بین هنرمندان ایران و کردستان عراق است؛ ۲۵ شهریور ماه میزبان عزت‌الله انتظامی در خانه خودش شد. «تعبیر وارونه یک رویا» جدیدترین سریال فریدون جیرانی با حضور امیر جعفری، داریوش ارجمند و آزاده سدیری کلید خورد.

آزاده نامداری از جزئیات سری جدید «خانومی که شما باشی» که از ۲۹ شهریور روی آنتن می‌رود سخن گفت. این برنامه درباره زنانی است که در زندگی شوهرانشان گم شده‌اند و باید به احترامشان ایستاد و این برنامه می‌کوشد آنها را پیدا کند و نشان دهد.

نمایش «سمفونی احمق‌ها» به کارگردانی حسین شهبازی در ارتباط با رفتارهای غیرمنطقی پادشاه کشور تخیلی اقطاریوس اجرای خود را از ۲۳ شهریورماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران آغاز کرده است.

رضا صادقی که مدتی است در تهران کنسرتی را برگزار نکرده روز جمعه چهارم مهرماه در دو نوبت میزبان طرفداران موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود.

احسان خواجه امیری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه امسال بعد از پنج ماه دوری از اجراهای زنده در تالاربزرگ وزارت کشور کنسرتی را برگزار می‌کند.

فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» به کارگردانی مریم میلانی در بخش بین‌المللی چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد پذیرفته شد. این فیلم نخستین اثر بلند سینمایی مریم میلانی است که در سال ۹۱ توانست جایزه صلح جشنواره فیلم کودک شیکاگو را از آن خود کند.

رضا اعظمیان کارگردان سینمای ایران قصد دارد فیلم مستندی را با عنوان «پابرهنه‌‌ای دیروز، بورژواهای امروز» درباره فساد مالی یکی از شرکت‌های تهران که از نام ایثارگران سوءاستفاده می‌کرد، جلوی دوربین ببرد.

لئوناردو دی کاپریو بازیگر هالیوود از سوی سازمان ملل به‌عنوان پیام‌آور صلح انتخاب شد.