گروه بنگاه‌های اقتصادی: شرکت تروند زعفران قاین به عنوان صادرکننده برتر دومین جشنواره علمی گیاهان دارویی کشور معرفی و موفق به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شد. مدیرعامل شرکت تروند زعفران در حاشیه دومین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در تاریخ ۱۱ مهر ماه برگزار شد، گفت: این واحد برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شد.

محسن احتشام اظهارکرد: این افتخار حاصل استمرار تلاش‌های علمی و فناورانه در فرآیند تولید، فرآوری و نوآوری در محصول استراتژیک زعفران و زرشک است که منجر به حضور موفق این شرکت در بازارهای هدف صادراتی شده است.

وی گفت: این موفقیت حاصل تلاش گروه تروند زعفران به کیفیت متمایز و توجه به استانداردهای داخلی و بین‌المللی، همچنین اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم‌های کیفی است. وی اظهارکرد: فناوری به عنوان یک مولفه اثرگذار در کنار سایر مولفه‌های توسعه، به عنوان موتور محرکه رقابت‌پذیری و رشد پایدار اقتصادی نقش مهمی در خط‌مشی‌های کیفی و سازمانی شرکت ایفا می‌کند. این شرکت همواره سعی کرده در جهت تکمیل زنجیره ارزش و کسب ارزش افزوده در محصول استراتژیک به نحوی فعالیت کند که بتواند از خام‌فروشی دور شده و این تلاش منجر به جریان ارزش، همچنین خدمات اجتماعی و تولید ثروت ملی در دو محصول استراتژیک شود.