ایسنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اظهارات رسانه‌‌ای متناقض اخیر در رابطه با تردید در کیفیت آب شرب تهران، گفت: آماده هستیم برای خاتمه‌بخشی به موضوع، اظهار نظرات غیرکارشناسی مطرح شده درحضور مدعی‌‌العموم رسیدگی شود. محمد پرورش گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌عنوان بالاترین مقام قانونی دستگاه نظارت برسلامت و کیفیت آب شرب تهران، اخیرا نیز تاکید لازم را برای اطمینان خاطر افکار عمومی و شهروندان تهرانی عنوان داشته‌‌اند تا نگرانی مردم در این خصوص برطرف شود.

وی ضمن تاکید مجدد برسلامت کامل آب شرب تهران و بی‌‌پایه بودن شبهه‌افکنی در کیفیت آن گفت: از مدعی‌‌ا‌لعموم درخواست می‌کنم برای تامین امنیت‌خاطر شهروندان به این موضوع ورود پیدا کند تا موجبات برطرف کردن نگرانی مردم فراهم شود.

پرورش همچنین تاکید کرد: خدمتگزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تلاش شبانه‌‌روزی و بهره‌‌گیری از بهترین فناوری پایش کیفی آب تهران به شهروندان بابت سلامت آب تهران اطمینان خاطر می‌‌دهند و با وجود نظارت‌های مستمر دستگاه‌‌های نظارتی آمادگی هرگونه پاسخگویی و رفع ابهامات مطرح شده در حضور دادستان را دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان از تقاضای رسمی و قانونی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی و باحضور مقامات مرتبط مسوول و حکومتی خبر داد.