دنیای اقتصاد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در هفت ماه امسال میزان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان 383 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 60 درصد رشد داشته است. به گزارش فارس، راضیه علیرضایی اظهار کرد: در هفت ماه سال گذشته، 147 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان انجام شد.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در هفت ماه امسال میزان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان 383 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 60 درصد رشد داشته است.
علیرضایی با اشاره به سرعت رشد اقتصادی استان در این مدت، افزود: رشد اقتصادی استان در هفت ماه امسال بیشتر از رشد اقتصادی کل سال گذشته بوده است و خراسان رضوی ظرفیت‌های زیادی برای رشد اقتصادی دارد که با تقویت آن می‌توان رشد اقتصادی را افزایش داد.
علیرضایی همجواری خراسان رضوی با کشورهای آسیای میانه و همچنین افغانستان را فرصت خوبی برای توسعه صادرات غیرنفتی استان دانست و گفت: افزایش سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها به‌ویژه حمل و نقل، تولید و صادرات محصولات با ارزش افزوده بالاتر، جلوگیری از خام فروشی و بهره‌گیری از دانش فنی با فناوری بالا در تولید کالاها فرصت خوبی را برای توسعه صادرات غیرنفتی فراهم می کند.