سقوط هواپیمای هریسون فورد در زمین گلف

هواپیمای شخصی هریسون فورد بازیگر معروف مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» در یک زمین گلف در لس آنجلس سقوط کرد. به گزارش «ایسنا» به نقل از گاردین، هریسون فورد که به تنهایی سوار این هواپیمای کوچک شده بود، به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد و به خوبی از پس آن برآمد. وی سپس به بیمارستان منتقل شد؛ اما گزارش شده پس از رفع شوک اولیه، کاملا هوشیار است و از کوفتگی روی صورت و شکستگی احتمالی رنج می‌برد. موتور هواپیمای فورد لحظاتی پس از شروع پرواز از فرودگاه «سانتا مونیکا»، دچار نقص فنی شد و او درخواست بازگشت به فرودگاه داد اما با وجود خالی شدن باند فرود، او موفق به این کار نشد. او در پایان مجبور شد در زمین گلفی در نزدیکی لس‌آنجلس فرود اضطراری داشته باشد. سقوط هواپیمای هریسون فورد در زمین گلف

هواپیمای شخصی هریسون فورد بازیگر معروف مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» در یک زمین گلف در لس آنجلس سقوط کرد. به گزارش «ایسنا» به نقل از گاردین، هریسون فورد که به تنهایی سوار این هواپیمای کوچک شده بود، به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد و به خوبی از پس آن برآمد. وی سپس به بیمارستان منتقل شد؛ اما گزارش شده پس از رفع شوک اولیه، کاملا هوشیار است و از کوفتگی روی صورت و شکستگی احتمالی رنج می‌برد.

موتور هواپیمای فورد لحظاتی پس از شروع پرواز از فرودگاه «سانتا مونیکا»، دچار نقص فنی شد و او درخواست بازگشت به فرودگاه داد اما با وجود خالی شدن باند فرود، او موفق به این کار نشد. او در پایان مجبور شد در زمین گلفی در نزدیکی لس‌آنجلس فرود اضطراری داشته باشد.