به‌‏روزرسانی بزرگ  در سرویس سیلزفورس

شرکت سیلزفورس خود را برای به‌‏روزرسانی بزرگ راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود آماده می‌‏کند. به گزارش وب‏سایت toptechnews، شرکت سیلزفورس قصد دارد طرح به‌‏روزرسانی بزرگ راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را که «Summer '۱۵ Realease» نام دارد، در تابستان امسال عملیاتی کند. این شرکت همچنین قصد دارد نرم‌‏افزار اتوماسیون فروش خود را نیز به‌‏روز کند.

براساس این گزارش، این شرکت در فصل بهار طرح مشابهی اجرا کرد و قابلیت‏‌هایی در حوزه هوشمندی تجاری، همکاری جمعی و کنترل داده‌‏ها را به راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود افزود.

سیلزفورس در فصل تابستان قصد دارد به پشتیبانی خود از برخی شرکت‏‌های فروشنده نرم‌‏افزار پایان دهد که از جمله آنها می‌‏توان به پایان پشتیبانی از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر نسخه‌های ۷ و ۸ اشاره کرد. نگرانی سیلزفورس از حفره‌‏های امنیتی این محصولات مهم‌ترین پایان پشتیبانی از آنها اعلام شده است.

شرکت سیلزفورس از چند روز پیش اقدام به پیش‌‏نمایش محیط راهکار به‌‏روزشده‌‏ای کرده است که قرار است در تابستان عرضه شود. این شرکت قصد دارد طرح به روزرسانی ویژه تابستان را طبق یک برنامه‌ ‏زمان‏‌بندی مشخص انجام دهد. مراحل اولیه این به‌‏روزرسانی از ۲۴ آوریل شروع خواهد شد و مراحل نهایی آن نیز در روزهای ۱۲ و ۱۳ ژوئن انجام خواهد شد.