ایسنا- رئیس امور اداری و تشکیلات اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افزایش 50 درصدی جذب نیرو‌های سرباز معلم در سال جاری و در استان خبر داد. محمد معلم‌شهری اظهار کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال جاری 380 نیرو در قالب سرباز‌معلم در رشته‌های مختلف مرتبط با آموزش و پرورش جذب خواهد کرد که این آمار نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است. وی با بیان اینکه سال گذشته جذب نیروی سرباز‌ معلم با مدرک کارشناسی ارشد انجام نمی‌شد، افزود: در سال جاری تمام دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های تحصیلی مرتبط با آموزش و پرورش که برگه سبز اعزام به خدمت آن‌ها در یکی از تاریخ‌های اول تیر‌ یا اول شهریور ‌ماه سال 94 باشد، می‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام کنند.
رئیس امور اداری و تشکیلات اداره‌کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از چهارم اردیبهشت‌ ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت‌نام تا ۱۰ اردیبهشت ‌ماه ادامه می یابد و متقاضیان می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات به سایت اداره‌کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی به نشانیwww.razavi.medu.ir مراجعه کنند.
معلم‌شهری تصریح کرد: با جذب نیرو‌های جدید در سال جاری، 500 نفر از نیرو‌های جذب شده در سال 92 ترخیص خواهند شد و با تدابیر مناسب بخش نیروی انسانی این اداره‌کل، کمبود معلم در استان جبران خواهد شد.