گفت‌وگو با لیلا حاتمی و علی مصفا  در مجله 24

شصت‌و‌چهارمین شمــاره‌ مجله‌ ۲۴ به‌ همراه گفت‌وگویی با لیلا حاتمی و علی مصفا درباره‌ «در دنیای تو ساعت چند است»، فیلم عاشقانه و بازی‌های مشترکشان منتشر شد. شیوه‌های تحلیل نقش‌، روش‌های بازی در مقابل دوربین و ویژگی‌های یک فیلمنامه خوب هم از دیگر بحث‌های جذابی است که لیلا حاتمی و علی مصفا در این گفت‌وگوی مفصل و خواندنی درباره‌اش صحبت کرده‌اند.

تصویر روی جلد این شماره به‌همین مناسبت به عکسی از این دو بازیگر در فیلم «در دنیای تو ساعت چند است» اختصاص دارد. در پرونده فیلم ماه سینمای ایران شماره جدید مجله ۲۴ می‌توانید مجموعه مطالبی درباره فیلم «من دیه‌گو مارادونا هستم» را بخوانید.

گفت‌وگوی بهنام بهزادی با بهرام توکلی و دو نقد موافق و مخالف درباره این فیلم بحث‌برانگیز مهم‌ترین مطالب این پرونده است. پرونده فیلم ماه سینمای دنیای شماره خردادماه مجله ۲۴ به نقد و بررسی ۶ فیلم بازی تقلید، بین‌ستاره‌ای، چشم‌های درشت، شبگرد، عیب ذاتی و فورس ماژور اختصاص دارد. نقد‌های حسین معززی‌نیا، علی مصلح‌‌حیدرزاده، آرش خوش‌خو، نیما حسنی‌نسب، امیر پوریا و مجید اسلامی به‌همراه ۶ گفت‌وگو با کارگردان‌های این فیلم‌های بحث‌برانگیز را می‌توانید در این پرونده بخوانید.