جی اس ام: اپلیکیشن Hangouts گوگل به‏تازگی توانسته از مرز یک میلیارد دانلود بگذرد و به جمع ۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید بپیوندد که چنین رکوردی دارند. این اپلیکیشن پیام‏رسان را گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد و اکنون در همه سیستم‌عامل‏های موبایل و دسکتاپ قابل نصب و استفاده است. جی اس ام: اپلیکیشن Hangouts گوگل به‏تازگی توانسته از مرز یک میلیارد دانلود بگذرد و به جمع ۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید بپیوندد که چنین رکوردی دارند. این اپلیکیشن پیام‏رسان را گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد و اکنون در همه سیستم‌عامل‏های موبایل و دسکتاپ قابل نصب و استفاده است.

سرویس پیام‏رسان Hangouts گوگل اولین بار در کنفرانس Google I/O در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. از آن زمان تا کنون این اپلیکیشن تغییرات زیادی به خود دیده و اکنون در تمام پلت‌فرم‏ها از جمله کروم، اندروید و iOS قابل نصب است، اما چهارم تیرماه برای Hangouts روزی تاریخی بود، زیرا این اپلیکیشن توانست رکورد یک میلیارد دانلود از فروشگاه گوگل را بشکند. پیش از این تنها ۹ اپلیکیشن توانسته بودند به این رکورد دست یابند که بیشترشان به شرکت‏های گوگل و فیس‏بوک متعلق‏اند.

اپلیکیشن فیس‏بوک اندروید اولین اپلیکیشن غیرگوگلی بود که توانست رکورد یک میلیارد دانلود از گوگل پلی را به دست آورد. به‏جز آن، اپلیکیشن‏های گوگل پلی، جیمیل، نقشه‏ها و یوتیوب نیز توانسته بودند پیش از فیس‏بوک به این رکورد برسند که البته، همان‏طور که می‏دانید، بیشترشان به‏طور پیش‏فرض در گوشی‏های اندرویدی نصب شده‏اند.