اعضای هیات‌مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه‌ای از داریوش بهشتی که پیش از این ۵۵ درصد از سهام این باشگاه را طی تفاهم‌نامه‌ای در اختیار گرفته بود، سلب مالکیت کردند.

در بیانیه باشگاه ملوان آمده است: «هیات‌مدیره باشگاه برای اینکه فرآیند انتقال به درستی انجام شود و مشکلات فصل گذشته گریبان باشگاه را نگیرد، شرایط خاصی را برای هر فردی که متقاضی خرید بود در نظر گرفت که شامل ارائه تضامین بانکی و واریز وجه نقد به حساب باشگاه می‌شد. هیات‌مدیره باشگاه فرآیندی را در نظر گرفت تا افراد واجد شرایطی که احراز صلاحیت شده باشند با انجام آن می‌توانستند سهام باشگاه را در اختیار بگیرند. تضامینی که البته از نامبرده نیز اخذ و برای پرداخت‌های او برنامه زمان‌بندی دقیقی در نظرگرفته شده بود که متاسفانه این وعده‌ها در فاصله زمانی کمتر از چند روز مانده به آغاز لیگ برتر انجام نشد.

متقاضی جدید در اختیار گرفتن سهام باشگاه انتظار داشت بدون عملی کردن وعده‌هایش که پرداخت قسمتی از پول به بازیکنان و کادرفنی باشگاه بود، هیات‌مدیره به او حق امضا داده و وی را به‌عنوان مالک باشگاه معرفی کند. در واقع متقاضی جدید بنا داشت بدون اینکه مبلغ مورد توافق را به حساب باشگاه واریز کند، مالک باشگاه بزرگ، مردمی و پرهوادار ملوان بندرانزلی شود. بنابراین هیات‌مدیره ملوان تصمیم به سلب مالکیت سهام باشگاه (تفاهم‌نامه‌ای که امضا شده بود) از وی گرفت و از این پس نامبرده هیچ‌گونه سمتی در باشگاه ملوان نخواهد داشت.» البته به‌نظر می‌رسد آنها کماکان به کار با امیر قلعه‌نویی ادامه خواهند داد.