ترویج فرهنگ کتابخوانی در «خندوانه»

مدیر روابط عمومی برنامه خندوانه درباره مسابقه کتابخوانی این برنامه گفت: هدف این طرح ترغیب به مطالعه است و مسائل بازرگانی و اقتصادی و تبلیغی این کار برای ما اهمیت چندانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی خندوانه از هفته گذشته اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت دو کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان و «یک عاشقانه آرام» نادر ابراهیمی کرده است که برای برگزیده نخست این مسابقه هدیه نقدی ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

همزمان با آغاز این مسابقه در روزهای گذشته برخی از فروشگاه‌های مجازی فروش کتاب، اقدام به تبلیغ خرید کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن از طریق خود برای شرکت در این مسابقه کرده‌اند.علی شهیدیان مدیر روابط عمومی برنامه خندوانه درباره سامانه فروش کتاب این برنامه تلویزیونی و ارتباط این فروشگاه‌های مجازی با این برنامه گفت: اسپانسر برنامه خندوانه تمام تعهد خود درباره این مسابقه را از مجرای این سامانه تدارک دیده است. مسوول روابط عمومی این برنامه تلویزیونی تصریح کرد: عمومیت داشتن موضوع کتاب و نیز جذابیت آنکه بتواند منجر به ایجاد حس ترغیب عمومی نسبت به این کتاب شود مهم‌ترین ملاک‌های این برنامه برای انتخاب این آثار است.