نمایشگاهی اصفهان الگویی برای دیگر کلان شهرها می شود
دنیای اقتصاد: معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان اظهارداشت:مجموعه نمایشگاهی بین المللی اصفهان در شان و آبروی این کلانشهرخواهد بود و الگویی برای دیگر کلان شهرها محسوب می شود.

جمشید نورصالحی با بیان این مطلب گفت: محل فعلی نمایشگاه بین المللی اصفهان در جوار پل شهرستان وضعیت نامناسبی دارد که در خور این شهر نیست که خوشبختانه سرانجام پس از سال ها زمینی در محور کمربندی شرق اصفهان به سمت فرودگاه برای احداث نمایشگاه جدید بین المللی اختصاص داده شده است. معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان با اشاره به کلنگ زنی مجموعه نمایشگاهی بین المللی اصفهان، افزود: در طراحی نمایشگاه جدید بین المللی اصفهان مجموعه ای کامل برای شرکت های تولید و صادراتی در نظر گرفته شده است. نورصالحی با بیان این که تمام منابع مالی و زیربنایی برای احداث نمایشگاه جدید بین المللی اصفهان تامین و فراهم شده است عنوان کرد: این پروژه با مشارکت سرمایه گذاران برطبق برنامه زمانبندی احداث می شود .وی خاطر نشان کرد: امید است مجموعه نمایشگاهی بین المللی اصفهان در شان و آبروی این کلانشهر باشد و الگویی برای دیگر کلان شهر ها به شمار آید.


معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد:
توسعه فضای سبز سایت شرق اصفهان در دستور کار
دنیای اقتصاد: احمدرضا مصور در بازدید از سایت پسماند شرق اصفهان گفت: روزانه هزارتن زباله عادی از سطح شهر اصفهان جمع آوری می شود که تمامی آن برای پردازش و تولید کود آلی به کارخانه کمپوست شهرداری اصفهان وارد می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به فشرده شدن نزدیک به 250 تن ضایعات توسط ماشین پرس و سپس انتقال به سایت شرق اصفهان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش بر این است که در آینده سایت شرق به عنوان یک منبع تولید انرژی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.