بازگشت رضا رشیدپور با «دید در شب»

برنامه دید در شب با تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور، قرار است، هر هفته به سبک Hard Talk از طریق پلت‌فرم اشتراک‌گذاری ویدئوی آپارات پخش شود. رضا رشیدپور درباره این برنامه می‌گوید: سال‌ها است که دغدغه‌هایی برای فضای مجازی وجود دارد که به‌خاطر اینکه محتوایی برای آن تولید نمی‌شود محتوای درجه ۲ و ۳ این فضا را گرفته است. هر تکنولوژی هم که وارد می‌شود زمان می‌برد تا ما به آن فضا مسلط شویم و از آن استفاده درست داشته باشیم. حال اگر تاکنون هارد شو داشتیم، وقت آن است که هاردتاک داشته باشیم.

یک هاردتاک واقعی بدون رودربایستی و اعمال سلیقه و موقعیت زمانی و مکانی طرف مقابل. به‌طور خلاصه مردم منتظر باشند تا چیزهایی که فکر نمی‌کردند ببینند و بشنوند را در دید در شب، ببینند و یک سورپرایز خیلی عالی برای آنها خواهیم داشت.

رشیدپور همچنین درباره محتوا و میهمانان این برنامه خاطرنشان کرد: برنامه کاملا گفت‌وگومحور خواهد بود و ستاره برنامه سبک گفت‌وگو خواهد بود و ما می‌خواهیم سبک گفت‌وگوی هارد تاک به معنای واقعی که در دنیا طرفداران بسیاری دارد و تاکنون در ایران نداشته‌ایم را در این برنامه اجرایی کنیم.

اولین قسمت از این برنامه جمعه ۲۷ شهریور ساعت ۱۷ روی سایت آپارات قرار گرفت و در این برنامه علی کفاشیان میهمان این برنامه بود و شاهد برنامه بسیار چالشی و جذابی بودیم. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را روی سایت ببینند.