نبود صندلی درطبقه دوم استادیوم آزادی معضلاتی را برای این استادیوم و درنهایت برای تماشاگران فوتبال به همراه داشته است. در همین خصوص کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ایران را به نصب صندلی در این جایگاه ملزم کرده است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در این خصوص می‌گوید: «صندلی‌دار شدن طبقه دوم آزادی باعث می‌شود تعداد تماشاگران ما کم شود اما می‌توانیم با ارائه خدمات بهتر به تماشاگران آنها را در جریان بازی‌ها راضی‌تر نگه داریم.» به گزارش کاپ، مهدی تاج درباره روند نصب صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی اظهار کرد: «ورزشگاه آزادی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین استادیوم‌های منطقه در حال حاضر شرایط خوبی دارد و با صحبت‌هایی که با مسوولان شرکت تجهیز و همچنین مدیریت مجموعه انجام شده، قرار است تا اسفند امسال نسبت به صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه و همچنین بهسازی نقاطی که دچار فرسایش شده اقدام خواهد شد.

هم‌اکنون در بازی‌هایی که زیرنظر ای‌اف‌سی انجام می‌شود. ما نمی‌توانیم در طبقه دوم ورزشگاه از وجود تماشاگران بهره ببریم و این موضوع باعث لطمه خوردن تیم‌های ما می‌شود.» تاج درباره احتمال افزایش قیمت بلیت ورزشگاه آزادی نیز گفت: «سال گذشته بلیت‌ها ۱۳ هزار تومان بود اما برخلاف سایر قسمت‌هایی که با ایجاد تورم قیمت‌ها بالاتر می‌رود ما برعکس عمل کردیم و قیمت بلیت‌ها را کاهش دادیم. اکنون قیمت بلیت ورزشگاه ۸ هزار تومان است که این نرخ واقعا بسیار کم است و به نوعی حضور در ورزشگاه رایگان است.»