مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:

مجمع خیرین سلامت در استان خراسان رضوی دارای ۱۰ شعبه می‌باشد که توانسته در مجموع سال‌های ۹۰ تا ۹۳ حدود ۷۸ میلیارد تومان در بخش سلامت در استان هزینه کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مرتضی احتشام فر در نشست خبری همایش ملی خیرین سلامت که به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سالن شورای ساختمان قریشی این دانشگاه برگزار شد، گفت: مجمع خیرین سلامت در استان خراسان رضوی از سال ۸۸ با انتخابات هیات مدیره کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: دور دوم انتخابات این مجمع در سال ۹۰ انجام شد و دور سوم این انتخابات نیز تا انتهای آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی به تلاش خیرین در عرصه سلامت در این استان اشاره داشت و گفت: به همت خیرین سلامت در استان خراسان رضوی اورژانس عدالتیان با ۱۲۰ تخت آی سی یو کار خود را آغاز کرده است که این گونه خدمات توانسته از بار ارائه خدمات سلامت به ۲۷ میلیون زائر ایرانی و خارجی در استان بکاهد. مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان داشت:

بیمارستان دکتر شیخ تنها بیمارستان اطفال در مشهد است که گنجایش پذیرش تمامی کودکان بیمار در استان را ندارد؛ اما باید گفت به زودی با بازگشایی بیمارستان اکبر (که تاکنون به همت خیرین بخش سلامت حدود ۲۲ میلیارد تومان جهت ساخت آن هزینه شده است)، از بار این بیمارستان کاسته خواهد شد.