گروه بنگاه‌ها: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ایران با حضور و مشارکت بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی از 6 تا 9 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی ۱۱۰ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، ترکیه، چین، فرانسه، استرالیا و کره‌جنوبی، جدید‌ترین کالاها، تولیدات و محصولات خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند. برگزاری هشت کارگاه تخصصی با موضوع‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در صنعت لوازم خانگی و فناوری نوین تولید و ساخت لوازم خانگی، از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است. قرار است چند هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور یابند و از آن بازدید کنند و با تولید‌کنندگان لوازم خانگی کشورمان وارد مذاکره شوند. هر چند صنعت لوازم خانگی کشورمان با رکود نسبی مواجه شده اما از نظر کیفیت کاملا با کالای کشورهایی همچون چین، کره‌جنوبی، برزیل، ترکیه و آمریکا قابل رقابت است و حتی قیمت برخی محصولات داخلی تا ۵۰ درصد ارزان‌تر از کالای مشابه خارجی است.


از سوی دیگر نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته با حضور و مشارکت ده‌ها کارخانه، کارگاه، شرکت و واحد تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی از 6 تا 9 آذر جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور 150 شرکت برگزار می‌شود. در این نمایشگاه علاوه بر تولید‌کنندگان داخلی، شرکت‌ها و تولیدکنندگان برخی کشورها، از جمله شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین، هند، آلمان و فرانسه حضور و مشارکت دارند و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنر صنعت را به نمایش عموم می‌گذارند. حضور یک هیات بزرگ و تجاری از کشور ایتالیا و همچنین حضور انجمن صنعت چرم جهان در نمایشگاه چرم تهران، یکی از رویدادهای مهم اقتصادی و تجاری این حوزه محسوب می‌شود.