گروه بنگاه‌ها: سومین سالگرد تاسیس شرکت بیمه سرمد با حضور اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، حجت‌الله صیدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، محمدرضا جاوید مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی رستا، حبیب میرزایی معاون نظارت بیمه مرکزی، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ستادی بانک‌های صادرات، شهر و بیمه سرمد چهارشنبه شب گذشته در هتل همای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، علی رضا‌هادی مدیرعامل بیمه سرمد در این مراسم گفت: بیمه سرمد وارد سومین سال فعالیت خود شده است و افتخار دو سال فعالیت در صنعت بزرگ و تاثیر‌گذار بیمه را در کارنامه خود دارد. هادی افزود: سیاست‌گذاری و برنامه‌های راهبردی هیات‌مدیره بیمه سرمد به‌ویژه پرویز مقدسی، رئیس هیات‌مدیره نیز موجب شد این شرکت از موقعیت مطلوبی در صنعت بیمه برخوردار باشد. هادی ضمن تشکر از حضور خدارحمی که به‌عنوان رئیس هیات موسس برای راه‌اندازی بیمه سرمد تلاش بسیار کرد، گفت: بیمه سرمد از ترکیب فروش و تولید حق بیمه قابل قبولی برخوردار است، امروز بیمه سرمد به‌عنوان شرکتی خوشنام که با نگاهی بلندمدت در صنعت بیمه فعال است، شناخته می‌شود. وی ادامه داد: از ابتدای کار، بنای این راهبرد به‌گونه‌ای گذاشته شد که با بنگاه داری حرفه‌ای، فنی و مالی بیمه‌ای اهداف را دنبال و محقق کنیم. بیمه سرمد به هر قیمتی به‌دنبال افزایش سهم از بازار نیست و طی دو سال گذشته این استراتژی محقق شد.


مدیرعامل بیمه سرمد یادآور شد: بیمه مرکزی سطح توانگری مالی بیمه سرمد را سطح یک و ۴۶۴ درصد اعلام کرده است که باید با برنامه‌ریزی درست و بلندمدت پاسخگوی نیاز بازار بیمه کشورو انتظار ذی‌نفعان باشیم. هادی گفت: بیمه سرمد اعتقاد دارد که مشتری در بازار کسب‌و‌کار خدمات حرف اول و آخر را می‌زند و عوامل متعددی در جلب رضایت و ماندگاری او در فرآیند خدمت‌رسانی تاثیر دارد؛ به‌طوری‌که اگر مشتری در بازار بیمه به نیازهای بیمه‌ای خود دست یابد و بیمه‌گر با صداقت و صراحت رفتار کند، مشتری او را انتخاب و به بیمه‌گر خود وفادار خواهد ماند. هادی با بیان اینکه حتی در بیمه‌نامه کوچکی مانند حوادث که حق بیمه نازلی هم دارد بیمه‌گر صداقت و رفتار حرفه‌ای نداشته باشد و در زمان صدور بیمه‌نامه حقوق بیه‌گذار را به او یادآوری نکرده باشد ممکن است انتظاراتی برای مشتری فراهم شود که در زمان پرداخت خسارت موجب شود تا مشتری از بیمه‌گر روی برگرداند.


وی طراحی و ارائه محصولات متناسب با نیازهای جامعه را یکی دیگر از وظایف بیمه سرمد عنوان کرد و گفت: در زمان صدور بیمه‌نامه مشاوره ضروری و در دسترس بودن بیمه‌گر الزام است که در بیمه سرمد با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در حوزه فناوری اطلاعات امنیت خاطر مشتری از طریق دسترسی به آمارهای مالی و فنی بیمه‌نامه تامین شود. هادی گفت: هر فرد در جامعه یک مشتری است و هر مشتری مجموعه‌ای از نیازهای بیمه است که باید به آن توجه کرد و متناسب با آن محصولات بیمه‌ای طراحی شود و با اطلاع‌رسانی درست از خطراتی که افراد را تهدید می‌کند و بیمه‌نامه‌ای که این خطرات را پوشش می‌دهد افراد را تشویق کنیم تا در جریان زندگی کاری و شخصی خود از خدمات بیمه بهره‌مند شوند. وی برخورداری از دو شبکه بزرگ بانکی به‌واسطه سهامداری بانک‌های صادرات و شهر را یکی از امتیازات بیمه سرمد عنوان کرد و گفت: دستیابی به اقصی نقاط کشور برای ارائه خدمات بیمه از طریق شبکه بانکی یکی از اهداف بیمه سرمد است که بتوانم نیازهای بیمه‌ای آحاد جامعه را پوشش دهیم.