رئیس هیات تحقیق و تفحص از صنعت بیمه، از ارسال متن نهایی تفحص از صنعت بیمه تا پایان ماه جاری یا اوایل دی‌ماه به صحن علنی مجلس خبرداد.


محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اتمام بررسی طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه، گفت: پس از اتمام تعطیلات مجلس برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، جمع‌بندی نهایی طرح تفحص از صنعت بیمه در کمیسیون اقتصادی مجلس برای ارسال به صحن نهایی آماده خواهد شد.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، درخصوص زمان بررسی طرح تفحص از صنعت بیمه در صحن علنی مجلس، افزود: پس از ارسال این طرح به کمیسیون اقتصادی، این کمیسیون باید زمان بررسی طرح در صحن را با مکاتبه با هیات‌رئیسه تعیین کند. وی ازمعرفی مدیران متخلف بیمه‌ای به قوه‌قضائیه پس از اتمام بررسی این طرح درصحن علنی مجلس خبر داد و تصریح کرد: امید است با اولویت‌بندی از سوی هیات‌رئیسه پایان آذرماه یا اوایل دی‌ماه زمان بررسی آن در صحن علنی مجلس باشد. رئیس هیات تحقیق و تفحص ازصنعت بیمه،درباره تخلفات به‌دست آمده درخلال تفحص از صنعت بیمه، تصریح کرد: تاکنون ریزتخلفات، عدول از قانون و موارد این‌چنینی به وضوح درخصوص صنعت بیمه مورد بررسی واقع شده است.