علائم حیات مجدد در شرکت بهداشتی دکترعبیدی !
مهندس نقیب را کمتر کسی است که در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور نشناسد. این نام و برند خوش نام که هر جا گام گذاشت، منشاء تحولات بنیادی و اساسی در تولید، بازاریابی و توسعه آن واحد ها بوده است. امروز در شرکت بهداشتی دکتر عبیدی با همان ایده ها و طرح های نو تجربه جدید را در تبدیل یک واحد بهداشتی غیر فعال به واحدی فعال ، نو اندیش و پویا به نمایش گذاشته است.

همان روند رونق و توسعه و اقتداری که شرکت کف (داروگر) در زمان مدیریت آقای علی نقیب داشت ، اکنون در شرکت بهداشتی دکتر عبیدی در منطقه صنعتی اتحاد واقع در شرق تهران شاهد هستیم.در حال حاضر شرکت بهداشتی دکتر عبیدی با مدیریت مدیر عامل سابق شرکت سهامی عام کف روند روبه توسعه خود را به سرعت پیگیری مینماید و نام نقیب در رأس مدیریت آن کافی است ، تا مردم ،مصرف کنندگان و مسئولان ناظر بر وقایع و رویداد های صنعتی ، بهداشتی و آرایشی هر روز شاهد پیشرفت این برند باشند.هفته گذشته در بازدید ریاست محترم سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران از این شرکت اقدامات و برنامه های مهندس نقیب برای راه اندازی و ساختن یک واحد جدید محصولات آرایشی وبهداشتی ، محصولات ارگانیک و نوآورانه ، خلاقیت وعملکردویژه ایشان در ایجاد وتوسعه برندهای مختلف آرایشی وبهداشتی مجددا تداعی گردید.

نقیب در شروع گزارش خود به محمد رضا مس فروش رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران گفت آنچه سالهای گذشته در شرکت کف ( داروگر) اتفاق افتاد اجرای یک برنامه ریزی صحیح و هوشمندانه بود که علاوه بر افزایش تعداد کارکنان به 2600 نفر و تنوع تولید و سهم بازار بالا با ایجاد چند کارخانه تولیدی بازار محصولات آرایش و بهداشتی را هم متحول و غافل گیر کرد.با این تحول تولید به ویژه زمانی که پس از راه اندازی نخستین کارخانه تولید تیوب لمینیت در کشور خط تولید خمیر دندان دو رنگ و سه رنگ در صنعت خمیر دندان کشور در شرکت کف راه اندازی شد آنچنان در اندک زمان سهم داروگر در بازار افزایش یافت که یک مقام سابق وزارت خانه به من گفت شما قرار بود این خط را برای صنعت بیاورید. اما آن را در شرکت کف راه اندازی کردید ، حالا جواب بقیه برند ها را چه بدهیم؟

بر اساس این گزارش خریداری و راه اندازی شرکت کیمیا ایران در اصفهان توسط آقای علی نقیب نیز این شرکت را درزمینه تولید مواد اولیه صنعت شوینده فعال نمود.نقیب در ادامه گزارش خود به شرکت بهداشتی دکتر عبیدی اشاره کرد و افزود: تا قبل از سال 1383 محصولات شوینده این شرکت با برند خاکستر و ناتل و با کیفیت بالای خود مورد استقبال عموم بود. اما بعد از درگذشت مرحوم دکتر عبیدی که از چهره های ماندگار صنعت دارویی و بهداشتی ایران بود و عدم کارایی و توفیق مدیریت بعد از ایشان در ادامه فعالیت شرکت ، مدیریت این واحد تقریبا بلا تکلیف و زیان ده را بنده در ابتدای سال 1390 در اختیار گرفتم.به گفته نقیب آن زمان تعداد کارکنان شرکت 17 نفر بوده است که به دلیل کاهش شدید تولید اعتبار خود را نیز در بازار از دست داده بود. در ابتدای کار بنده شروع به تهیه و نصب ماشین آلات جدید کردم و به تدریج با توسعه کار و برنامه مطلوب این روند را ادامه دادم به گونه ای که امروز برای بیش از 200 نفر در این شرکت به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شغل گردیده است و تعداد محصولات شرکت هم به بیش از 40 محصول در حال تولید و عرضه به بازار تبدیل کرده است.

این مدیر خلاق و هوشمند صنعت آرایشی و بهداشتی با اشاره به کار جدید و منحصر به فرد این شرکت که تولید محصولات جدیدی تحت عنوان محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک است تصریح کرد : این اقدام برای اولین بار است که در ایران و خاورمیانه صورت میگیرد و راه اندازی خط تولید آن در اردیبهشت ماه سال جاری طی مراسمی با حضور آقای دکتر دیناروند معاون وزیر و ریاست سازمان غذا و دارو انجام گرفت.نقیب با ارائه توضیحاتی در مورد این نوع محصول خاص و ویژه که دارای پروسه تولید مطلوب و دپارتمان تخصصی است از صرف هزینه ای بیش ازسی میلیارد ریال در این دپارتمان یاد کرد و افزود کلیه مواد اولیه محصولات ارگانیک از کشور آلمان خریداری میشود که تاییدیه استاندارد COSMOS ORGANICآلمان را نیز اخذ کردیم.در ادامه خانم دکتر بهمنی مدیر فنی دپارتمان تخصصی تولید محصولات ارگانیک شرکت بهداشتی دکتر عبیدی نیز توضیحاتی را برای ریاست سازمان ارائه نمود .

وی گفت: در محصولات ارگانیک شرکت بهداشتی دکتر عبیدی که دارای بالاترین سطح استاندارد های جهانی میباشند،از مرغوب ترین و خاص ترین مواد اولیه استفاده شده است که به دلیل زنده بودن و تازگی مانند محصولات خاص صنایع غذایی در محیط خنک نگهداری میشود. ایشان در ادامه گفت : صنعت آرایشی و بهداشتی ارگانیک جهان بیش از 40 سال است که در حال رشد و توسعه روز افزون می باشد. امید داریم اکنون که تولید این محصولات در ایران عزیزمان آغاز گردیده است ، با اهمیت دادن به تدوین استانداردهایی در سطح استانداردهای جهانی و مساعدت و همکاری و پشتیبانی دستگاه های مرتبط ، تولید ملی این محصولات با رشد روز افزون مواجه گردد.

عابدی مدیر عامل شرکت بهداشتی دکتر عبیدی نیز در ادامه ضمن تشریح برنامه های شرکت در تولید محصولات جدید ادامه داد که نسل جدید ضد عفونی کننده ها که هیچ نوع عوارض جانبی ندارند در این شرکت با نام تجاری DCX تولید و به بازار عرضه گردیده است همچنین محصول جدید شرکت که خمیر دندان ناتل می باشد در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد که با توجه به تاکید مدیریت شرکت بر کیفیت برتر آن همانند مایع ظرفشویی خاکستر امیدواریم از استقبال عمومی خوبی در بین مصرف کنندگان برخوردار گردد.آقای مهندس مس فروش ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران پس از بازدید و استماع گزارش مدیران شرکت بهداشتی دکتر عبیدی با ابراز رضایت از ایجاد تحول و رونق تولید برای مهندس نقیب و همکارانش که همیشه با نوآوری و خلاقیت در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی تحول ایجاد میکند آرزوی موفقیت کرد.