برای رکاب زدن در جاده‌ مشکل داریم
ریحانه طالبی، عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان کشورمان بعد از ایستادن در رده چهارم آسیا در کشور تایلند، گفت: بی تجربگی و تمرین کم در هوای سرد تهران، سد راه موفقیت مان در تایلند بود.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما تمرین در جاده‌ها است. بانوان دوچرخه‌سوار جایی برای تمرین ندارند و برای تمرین در جاده‌ها نیز با محدودیت روبه‌رو هستند.

امضای تفاهم نامه با وزارت علوم
فدراسیون تیراندازی و اداره‌کل تربیت‌بدنی وزارت علوم و تحقیقات و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری هستند. این تفاهم‌نامه قرار است امروز در راستای گسترش رشته تیراندازی در سطح دانشگاه‌ها و همچنین گسترش بعد علمی این ورزش در محل فدراسیون تیراندازی صورت بگیرد.

ذوب‌آهن در یک قدمی صعود
تیم بسکتبال ذوب‌آهن ایران دومین نماینده ایران در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا، امروز میهمان تیم الشانفیل لبنان است. این دیدار که دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها است در حالی برگزار می‌شود که ذوب‌آهن هفته گذشته توانست در دور رفت حریف لبنانی خود را شکست دهد و با صعود به مرحله نیمه نهایی تنها یک قدم فاصله داشته باشد.

برگزاری رالی اتومبیلرانی خانوادگی
رالی اتومبیلرانی خانوادگی 6 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود. بنا بر اعلام فدراسیون، رالی خانوادگی برای عموم آزاد است و افراد شرکت‌کننده باید اصل و کپی گواهینامه و کپی کارت خودرو را به فدراسیون اتومبیلرانی تحویل دهند. استارت این رقابت نمادین از پیست مجموعه ورزشی آزادی است و رانندگان در مسیر اطراف استان‌های تهران و البرز به مسابقه خواهند پرداخت. اولین، سومین و چهارمین دوره این رقابت نیز به‌ترتیب در استان‌های تهران، کاشان و بوشهر برگزار شده بود.

راننده مرسدس پیشتاز سایر رقیبان
سومین دور تمرینی پیش از فصل مسابقات اتومبیلرانی فرمول‌یک قهرمانی جهان روز یک‌شنبه در پیست کاتالونیا بارسلون اسپانیا برگزار شد که نیکو روزبرگ راننده آلمانی تیم مرسدس موفق شد در طی کردن یک دور از مسیر این رقابت بهترین زمان را به‌خود اختصاص دهد تا پیشتاز سایر رقیبان قرار گیرد.