گروه بورس جهانی - قیمت طلا و نفت در بورس توکیو با کاهش قیمت روبه‌رو شد، در حالی که در بازار شانگهای و نیویورک افزایش نرخ را تجربه کرد.

قیمت بیشتر فلزات در بازار شانگهای افت قابل توجهی کرد، اما قیمت طلا و نفت کوره تا حدودی رشد کرد. به طوری که هر گرم طلا نزدیک یک و نیم یوآن گران شد. این در شرایطی بود که نفت کوره تحویل مارس ۲۰۱۱، ۵۰ یوآن نسبت به روز قبل افزایش قیمت داشت.
دادوستد آلومینیوم، مس و روی با افت محسوسی روبه‌رو شد؛ این در حالی بود که میلگرد 29 دلار نسبت به روز قبل افزایش داشت. معامله پلاستیک طبیعی نیز افت شدیدی را تجربه کرد.
بیشتر فلزات مورد معامله در بازار توکیو با افت قیمت روبه‌رو شد، به طوری که نرخ طلا ۳۴ و ۳۲ ین کاهش یافت. نقره، پلاتینیوم و پالادیوم نیز به تبع از قیمت طلا افت کرد. دادوستد گازوئیل، نفت خام، نفت سفید و پلاستیک نیز به تبع از کاهش روند بازار افت کرد.
اما در بورس تجاری نیویورک دادوستد نفت خام 7 دلار گران‌تر شد و هر بشکه نفت خام تحویل مارس 2011 به 93 دلار و تحویل آوریل به 96 دلار رسید. قیمت پالادیوم در حالی با افت قیمت مواجه شد که معامله پلاتینیوم نوسان داشت. در بورس کالایی نیویورک مس افت بسیار اندکی را تجربه کرد این در حالی بود که قیمت طلا 6 دلار افزایش یافت. دادوستد نقره نیز به تبع از قیمت طلا اندکی بالا رفت.
برخلاف بازارهای جهانی کالایی که با نوسان قیمت روبه‌رو شدند در بازار کالایی شیکاگو تمامی محصولات کشاورزی مورد معامله در بازار به جز پنبه با افزایش نرخ روبه‌رو شد.