مظلومی: سپاهان چشم به ضدحمله داشت؛ گل‌شان هم بادآورده بود

گروه ورزش- بازی تیم‌های سپاهان و استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برترکه عصر روز پنج‌شنبه برگزارشد؛ با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید سرمربی استقلال گفت: گلی که سپاهان زد بادآورده بود. پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان گفت: فوتبال بسیار خوبی از سوی هر دو تیم انجام شد و سرعت بازی بسیار بالا بود. وی افزود: تلاش ما این بود که زیاد به تیم سپاهان ضربه ایستگاهی ندهیم و فکر می‌کنم سپاهان روی اشتباه خودمان به گل رسید. در نیمه دوم نبض بازی کاملا در اختیار ما بود و بازیکنان من برای تلافی گل خورده به میدان رفتند. هم ما و هم سپاهان به سه امتیاز مسابقه نیاز داشتیم و برای برد به میدان آمدیم، ولی در نهایت بازی به تساوی انجامید. وی با اشاره به سرعت بالای بازی گفت: هر چند باد در کیفیت بازی اثرگذار بود، اما با این وجود حساسیت مسابقه را نیز در نظر بگیرید. سپاهان در نیمه دوم برای حفظ نتیجه به زمین آمد. آنها بیشتر به ضدحمله‌ها دل بسته بودند، اما ما همیشه با دو مهاجم در زمین آنها حضور داشتیم. وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا دریافت ۳۰ گل برای تیمی مانند استقلال مساله بدی به شمار نمی‌رود، یادآور شد: اکثر گل‌های خورده ما اتفاقی است. من حتی گلی که در بازی مقابل سپاهان به ثمر رسید را بادآورده می‌نامم. جمشیدیان از فرصت استفاده کرد و باد هم باعث شد بازیکنان نتوانند توپ را به خوبی مهار کنند. با این حال من هم قبول دارم این موضوع برای تیم بزرگی مثل استقلال خوب نیست. مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود استقلال ۱۰ سال است در اصفهان نتوانسته سپاهان را شکست دهد، تاکید کرد: در پاسخ به سوال قبلی هم همین موضوع را گفتم، اما بازیکنان من در این دیدار هیچ گاه تسلیم نشدند و من از آنها تشکر می‌کنم. وی در خصوص اینکه آیا استقلال مقابل سپاهان محتاط بازی نکرد، یادآور شد: ما برای مساوی نیامده بودیم و دنبال اشتباه حریف بودیم. تاکتیکی که همه تیم‌ها ممکن است در خانه حریف از آن استفاده کنند، اما در بازی‌های آسیایی مطمئن باشید موضوع متفاوت خواهد بود و تیم‌های ما در این بازی‌ها بهتر بازی خواهند کرد.

قلعه‌نویی: همه ایران علیه سپاهان شده‌اند تا نتیجه نگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از توقف خانگی تیمش در آخرین لحظه دیدار با استقلال گفت: همه ایران در حال حاضر علیه سپاهان شده‌اند و هیچکس نمی‌خواهد یک تیم شهرستانی مثل سپاهان برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

امیر قلعه‌نویی ادامه داد: باید بگویم که ممبینی در بازی امروز سه امتیاز بازی را از ما گرفت و با قضاوت خود نشان داد که هیچ کس نمی‌خواهد سپاهان برای بار دوم قهرمان شود.

وی با بیان اینکه همه رسانه‌های گروهی و خبرنگاران مخالف سپاهان هستند، تصریح کرد: در فصل جاری جنجالی که علیه سپاهان به راه افتاد تاکنون سابقه نداشته و این تیم بیش از گذشته مورد هجوم رسانه‌های مختلف قرار گرفته است، همه رسانه‌ها چه در اصفهان و چه در پایتخت علیه سپاهان فعالیت می‌کنند و برنامه‌های تلویزیونی و عادل فردوسی‌پور نیز علیه ما هستند. وی در انتها گفت: متاسفم که آقایان ادعای بی طرفی می‌کنند اما خودشان حرف توی دهن کارشناسان می‌گذارند و مصاحبه‌های بنده را نصفه و نیمه پخش می‌کنند .الان یکی از کسانی که فعال شده که من مربی تیم ملی نشوم آقای فردوسی‌پور است که رفتار ایشان و اس ام اس‌های برنامه‌اش مشخص می‌کند چه هدفی دارد. بنده به مسوولان این برنامه یک حرف می‌زنم و آن هم اینکه اگر با امیر قلعه‌نویی مشکل دارید بگویید تا یک سال مربیگری را کنار بگذارم، شما هم هرکاری دلتان خواست انجام دهید. چرا با احساسات و عواطف مردم یک شهر بازی می‌کنید؛ البته حرف‌های دیگری هم دارم که به موقع خواهم زد. سرمربی سپاهان با اشاره به انتقادات مختلف رسانه‌های گروهی از سپاهان بیان داشت: هیچکس نمی‌خواهد سپاهان قهرمان شود، به همین دلیل همه با حاشیه‌سازی و دامن زدن به حاشیه‌های مختلف در صدد زمین زدن سپاهان هستند تا اجازه ندهند تیم من قهرمانی را از آن خود کند. باید به هدایت ممبینی برای قضاوتش در بازی امروز تبریک بگویم.