ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال شد

قرارداد خولیو ولاسکو تا پایان هفته جاری با فدراسیون والیبال کشورمان قطعی می‌شود. ولاسکو در حال حاضر برای شرکت در سمیناری در آرژانتین به سر می‌برد به همین دلیل نمی‌تواند به سرعت پاسخ فدراسیون والیبال را بدهد. اما به زودی کارش را در تیم ملی آغاز می‌کند.

قهرمانی نواک ژوکوویچ درتنیس دبی

فینال رویایی رقابت‌های تنیس دبی به سود نواک ژوکوویچ به پایان رسید. قهرمان رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا در دوئل برابر روجر فدرر ۲ بر صفر به پیروزی و قهرمانی رسید. دیدار مردان شماره دو و سه حال حاضر تنیس جهان ۷۱ دقیقه طول کشید و در نهایت با برتری تنیس‌باز جوان صربستانی همراه شد.این سومین قهرمانی پی‌درپی ژوکوویچ در رقابت‌ها به میزبانی دبی بود.

٣ طلا برای کشتی‌گیران ایرانی

در پایان روز نخست مسابقات کشتی آزاد جام تختی هر سه مدال طلا به ایرانی‌ها رسید. حسن رحیمی تنها ملی‌پوش شرکت کننده در جام تختی بود که در وزن ۵۵ کیلوگرم قهرمان شد. در دو وزن ۶۶ و ۹۶ کیلو نیز مصطفی حسین‌خانی و عباس طحان قهرمان شدند.

درخشش حامد حدادی در NBA

در ادامه رقابت‌های NBA، ممفیس گریزلیز موفق شد سکرامنتو کینگز را با نتیجه ۱۲۰ بر ۹۲ شکست دهد. حامد حدادی تنها بازیکن ایرانی NBA شنبه شب ۲۰ دقیقه و ۳۵ ثانیه برای ممفیس بازی کرد که ۱۰ امتیاز به دست آورد و ۱۰ ریباند( ۴ ریباند در حمله و ۶ ریباند در دفاع) را از خود به جای گذاشت.

رکورد پیاده روی زنان شکسته شد

حد نصاب زمانی پیاده روی زنان جهان در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی روسیه در سوچی بهبود یافت.در این مسابقات، ورا سوکولوفای روسی موفق شد در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده روی ۳۳ ثانیه رکورد جهان را تغییر دهد.

این دونده ۲۳ ساله مسابقه مذکور را با زمان یک ساعت و ۲۵ دقیقه و ۸ ثانیه به پایان برد و بدین ترتیب رکورد جهان را که در سال ۲۰۰۵ توسط هموطن وی اولیمپیادا ایوانووا در هلسینکی فنلاند به دست آمده بود، بهبود

بخشید.