دهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید و ۸۹ شرکت برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان معرفی شدند. به گزارش اعتبارنیوز، در این مراسم که با حضور مهندس اسفندیار رحیم‌مشایی رییس دفتر ریاست جمهوری و دکتر مهدی غضنفری وزیر بازرگانی برگزارشد، مدیران عامل بانک پاسارگاد، بیمه ایران،رازی و نوین به عنوان شرکت‌های برتر تندیس و گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کردند.

بیمه ایران برای دومین سال متوالی مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شد وبراساس آیین‌نامه اعطای گواهینامه وتندیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان شرکت‌هایی که ۲ سال متوالی مفتخر به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باشند سال سوم به شرط داشتن امتیازات لازم می توانند علاوه برگواهینامه، تندیس نیز دریافت کنند.

همچنین مدیرعامل بیمه رازی پس از دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اعلام کرد که انتظارات مشتریان و بیمه گذاران در سال‌های اخیر بسیار بالا رفته است و طبعا شرکت‌ها و بیمه‌گرانی که نتوانند انتظارات را برآورده نمایند از عرصه رقابت بیرون خواهند رفت.