امیدهای ایران به دنبال صعود
تیم ملی فوتبال امید امروز در بازی برگشت در قرقیزستان به مصاف این تیم می‌رود تا در صورت پیروزی ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک را در سال ۱۳۹۰ دنبال کند.

تیم ملی امید در این بازی بر خلاف دیدار رفت احسان حاج‌صفی و کریم انصاری فرد را هم در اختیار دارد که می‌تواند بار تجربی آنها را بالاتر ببرد. تیم ملی امید کشورمان دربازی رفت و در تهران‌این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود.

فان خال از بایرن رفتنی شد
لوئیس فان خال در پایان فصل «بایرن» را ترک خواهد کرد. مونیخی‌ها گزینه مناسبی برای مرد سختگیر هلندی نیافتند وگرنه او زودتر از اینها باید آلیانس آره‌نا را ترک می‌کرد. ونگال تا ژوئن دو هزار و دوازده با بایرن قرارداد امضا کرده بود. سرمربی بایرن مونیخ باید تلاش کند درمدت باقیمانده تا پایان فصل، با قرارگرفتن در رده‌های بالای جدول، ‌این تیم را به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برساند. بایرن مونیخ هفته آینده در آلمان پذیرای اینتر خواهد بود.

از جباری به فدراسیون شکایت می‌کنیم


علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال که در حال حاضر در سفر جمهوری آذربایجان به سر می‌برد در مصاحبه دیر هنگام تلویزیونی با برنامه نود اعلام کرد که باشگاه استقلال قصد دارد از مجتبی جباری بازیکن‌این تیم به دلیل به خطر انداختن منافع باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند. وی با انتقاد از رفتار جباری گفت: «در فوتبال حرفه‌ای هر کس جایگاه خود را دارد و ‌ایشان به عنوان یک بازیکن نمی‌تواند در مورد همه چیز صحبت کند.»

استعفای یاوری از پاس
محمود یاوری که پیش از ‌این دخالت‌های ملاحی در امور فنی را عاملی برای استعفای خود می‌دانست، پس از شکست مقابل پرسپولیس از سمت خود استعفا داد. محمود یاوری دیروز در تمرین پاس حاضر شد و پس از خداحافظی با بازیکنان این تیم به همراه برادر خود همدان را به مقصد اصفهان ترک کرد. قرار است مدیران پاس به‌زودی از بین گزینه‌های موجود سرمربی خود را انتخاب کنند.