سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: منطقه ۵ شهرداری کرج از حساسیت خاصی برخوردار است و با توجه به پراکندگی جمعیت و وسعت بالا و همچنین وجود بافت های فرسوده نیازمند توجه ویژه مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به این منطقه است. داوود وحیدی بیان کرد: تلاش های ارزشمندی در یک سال اخیر توسط مجموعه شهرداری منطقه ۵ صورت گرفته که باید از زحمات آقای مهندس ایلیات قدردانی کرد.

وی افزود: حضور اعضای شورای شهر در ملاقات های مردمی و بازدید از مناطق سبب می شود تا اعضا با ریز مسائل و مشکلات آشنا شوند و بتوانند به صورت دقیق و کارشناسی مسائل شهر را پیگیری نمایند. داود وحیدی افزود: وجود مزار شهدای شهرمان در آستان متبرک امامزاده محمد(ع) زینت بخش این منطقه و شهر است و در حقیقت این مجموعه یکی از مهمترین مراکز فرهنگی مذهبی کرج محسوب می شود که باید مشکلات آن به صورت ویژه مرتفع گردد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث عقب نشینی دیوار امامزاده محمد حصارک انتظار همکاری بیشتری از اداره اوقاف و امور خیریه داریم و امیدواریم با توجه به ضرورت موضوع هر چه سریعتر این اقدام صورت گیرد. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج توسعه سرانه های فرهنگی و خدماتی را از جمله نیاز های اساسی منطقه دانست و تصریح کرد: بازسازی بافت های فرسوده در منطقه نیازمند کار و تلاش بیشتری است و انتظار داریم با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر و خدماتی که دولت ارایه می دهد با مشارکت بخش خصوصی این دغدغه بزرگ در منطقه ۵ کاهش یابد. وی در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه و بزرگترین پارک محله ای به مساحت ۳۵ هزار متر در حصارک اظهار داشت: با این پروژه بزرگ فضای سبز منطقه توسعه قابل توجه ای می یابد اما باید مدیریت شهری در خصوص توسعه فضاهای سبز و تفرجگاهی در منطقه ۵ اهتمام ویژه ای داشته باشد.

این عضو شورا خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه ۵ در ارتباط گیری با شهروندان و جلب مشارکت آنها موفق بوده است که امیدواریم این روند استمرار یابد . داود وحیدی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با تلاش مهندس ایلیات و مجموعه شهردرای منطقه ۵ شاهد تحول مطلوب در این منطقه خواهیم بود.