بازار دیجیتال- اگر به مسائل پزشکی علاقه‌مند هستید و مایلید در این زمینه اطلاعات کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم به سایت مجله پزشکی مادر سر بزنید. مجله پزشکی مادر که به آدرس www.3-m.ir قابل دسترس است یک مجله پرمحتوا درباره دانستنی‌های مربوط به بهداشت و سلامتی است.

مطالب موجود در سایت در سمت چپ صفحه دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به بهداشت کودکان و نوجوانان، بهداشت تغذیه، طب مکمل، دانستنی‌های پزشکی، اخبار پزشکی، روانشناسی، ورزش و پزشکی و... اشاره کرد.
گذشته از اخبار و مقاله‌های پزشکی، مطالب خواندنی دیگری نیز در سایت وجود دارد که به افزایش اطلاعات عمومی کاربران کمک شایانی می‌کند. یکی از این مطالب با عنوان تاریخ پزشکی در سایت دیده می‌شود که به بررسی تاریخچه طب می‌پردازد. شاید یکی از تفاوت‌های این سایت پزشکی با دیگر سایت‌های فعال در این حوزه، بیان مطالب به زبان ساده باشد که باعث می‌شود استفاده سایت فقط مخصوص متخصصان پزشکی نباشد. یکی دیگر از قسمت‌های این سایت بانک اطلاعات بیماری‌ها است که در آن فهرست جامعی از انواع بیماری‌ها، از یک گرمازدگی ساده گرفته تا هموفیلی و بیماری‌های قلبی دیده می‌شود. اگر روی هر بیماری کلیک کنید می‌توانید علایم، عوارض، شیوه پیشگیری و درمان، داروها و خیلی مطالب مفید دیگر را به دست بیاورید.