رییس دوره ششم اتاق بازرگانی تهران در مورد حضور داشتن یا نداشتن در هیات رییسه دوره هفتم اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: اگر ضرورت ایجاب کند ما هستیم، اما اصل قضیه این است که مجموعه هیات رییسه تیمی همگن باشند که بتوانند وظایف سنگین اتاق را پیش ببرند. یحیی آل‌اسحاق که از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی ریاست اتاق تهران نام برده می‌شود در گفت‌وگو با «ایسنا» در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد برای ریاست اتاق تهران کاندیدا شود، به‌عنوان نماینده‌ یک گروه خاص یا به صورت مستقل برای ریاست نامزدی اعلام آمادگی می‌کند؟ اظهار می‌کند: من در همه لیست‌ها حضور داشتم. به گروه و فردی هم وابسته نیستم. وی همچنین در مورد اعلام آمادگی برخی از اعضای اتاق تهران برای نامزدی ریاست اتاق تهران عنوان می‌کند: اعلام چند کاندیدا نشان دهنده ظرفیت‌ها است. انتخابات به صورت خیلی خوبی برگزار شد. هم نظارت و هم استقبال به صورت مطلوب بود به‌رغم اینکه امسال استان البرز از تهران جدا شده و در عین حال هیات نظارت رای وکالتی را ممنوع کرده بود، تعداد شرکت‌کنندگان و کیفیت برگزاری انتخابات نشاط زاید‌الوصفی داشت.

رییس اتاق تهران در پایان در مورد اعتراض‌هایی که نسبت به تخلفاتی مانند تبلیغات برخی کاندیداها هنگام رای‌گیری مطرح شده است، متذکر شد: این موضوع اخلاقا درست نبود و کار قشنگی نیز به نظر نمی‌رسید و در شان اعضای اتاق نیز نبود که امیدواریم سال‌های بعد به آن توجه بیشتری شود.

یادآور می‌شود که اعضای گروه خواستاران تحول‌ به عنوان یکی از طیف‌هایی که در انتخابات ۴ اسفندماه رای قابل توجهی آورده‌اند، خواستار تشکیل هیات رییسه‌ای متشکل از همه گروه‌ها هستند.