گروه بورس - معاملات دیروز بورس آتی با معامله ۶۳ قرارداد به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون و ۴۶۱ هزار ریال پایان یافت. به گزارش خبرنگار ما، معامله ۶۱ قراردادهای «فملی» بیشترین حجم و ارزش معاملات دیروز بورس آتی را به خود اختصاص داد. این در حالی است که «فملی» تیرماه شاهد ۲۰ قرارداد معامله شده و ۵۰ ریال رشد قیمت بود تا قیمت تسویه این قرارداد به ۱۳ هزار و ۹۰۰ ریال افزایش یابد، اما «فملی» اسفند دیروز نیز با وجود معامله ۱۱ قرارداد، شاهد ۱۰۵ تقاضای فروش در قیمت ۱۲ هزار ریال بود. در همین حال ۲۰ تقاضای خرید برای این قرارداد در رقم ۱۱ هزار و ۸۵۴ ریال به ثبت رسیده بود، اما قیمت تسویه دیروز «فملی» اسفند در رقم ۱۱ هزار و ۸۷۵ ریال بسته شد.

همچنین «فملی» اردیبهشت‌ماه دیروز تجربه معامله ۳۰ قرارداد را با نوسان منفی ۹۳/۱ درصد داشت که قیمت تسویه این قرارداد با کاهش ۲۵۰ ریالی به مبلغ ۱۲ هزار و ۷۱۲ ریال رسید.

در همین حال، «فولاد» اسفندماه همچنان با ۱۳ تقاضای خرید، دیروز را نیز با صف خرید سپری کرد و قیمت تسویه این نماد در رقم ۲۳۳۷ ریال بسته شد.

اما «فولاد» اردیبهشت‌ماه دیروز شاهد معامله ۲ قرارداد و نوسان مثبت ۹۹/۱ درصدی بود که رشد ۴۹ ریالی موجب شد که قیمت تسویه «فولاد» اردیبهشت‌ماه به رقم ۲۵۱۰ ریال افزایش یابد.

این درحالی است که بورس آتی در این هفته شاهد معامله ۳۱۰ قرارداد بود که بیشترین آن به نماد «فملی» اختصاص داشت، ‌اما معامله‌گران همچنان در نمادهای دیگر بدون هیچ تحرک خاصی بودند تا جایی که با وجود نزدیک بودن به سررسید قراردادهای اسفندماه، این نمادها نیز بدون معامله، هفته جاری را پشت‌سر گذاشتند.