دوربین یک بار مصرف با بدنه قابل بازیافت

بازار دیجیتال- یک محصول جدید برای علاقه‌مندان به عکاسی در سفر طراحی و تولید شده است. این محصول یک دوربین عکاسی دیجیتال یک‌بار مصرف است که شرکت VistaQuest آن را با مدل VQ۱۵ به بازار معرفی کرده است. این دوربین یک بار مصرف قابلیت ثبت و ذخیره ۴۰ عکس در زمان استفاده از آن را دارد و مجهز به یک پورت mini USB است. این پورت امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی و انتقال فایل‌های عکس را به کاربرانش می‌دهد. به این ترتیب است که کار با این دوربین یک بار مصرف به قدری ساده است که کاربران تازه کار هم می‌توانند به راحتی با آن کار کنند.

این دوربین مجهز به یک نمایشگر کوچک برای عکاسی راحت‌تر است که امکان نمایش هشت عکس به صورت همزمان را به کاربرانش می‌دهد. بدنه پلاستیکی این دوربین برای یک‌بار استفاده مقاومت خوبی دارد.

دوربین مدل VQ۱۵ با دو باتری سایز AA کار می‌کند. نکته جالب توجه درباره این دوربین ساختار قابل بازیافت بدنه این دوربین است که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند. این دوربین امکان ثبت و ذخیره تصاویر با وضوح ۳/۱ مگاپیکسل را داشته و قابلیت زوم دیجیتال تا ۵ برابر را به کاربرانش می‌دهد.

شرکت سازنده این دوربین عکاسی یک بار مصرف اعلام کرده است که آن را به تازگی و با قیمت ۱۰ پوند ابتدا به بازار انگلستان عرضه کرده و به فروش عمومی رسانده است.