26 بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شدند
۲۶ بوکسور برای آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تا در اردوی آماده سازی رقابت‌های قهرمانی جهان که شهریورماه سال آینده در شهر باکوی آذربایجان برگزار می‌شود، آماده شوند. این نفرات باید روز سه‌شنبه با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب، خود را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

شرکت تیم ملی راگبی در مسابقات آسیایی
تیم ملی راگبی ایران، اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات آسیایی (سید دو آسیا) که در تایلند برگزار می شود حضور خواهد یافت. این مسابقات از تاریخ 13 تا 18 اردیبهشت ماه سال 90 در شهر بانکوک مرکز تایلند برگزار می شود. به همین منظور قرار است از سوی «وین‌مارسترز» سرمربی نیوزیلندی تیم ملی راگبی ایران، تعداد 60 بازیکن برای حضور در مرحله نخست تمرینات آمادگی دعوت شوند.

گاز تهران قهرمان لیگ تنیس زنان شد
پرونده مسابقات این فصل لیگ برتر تنیس زنان ایران با قهرمانی گاز تهران در جزیره کیش بسته شد. به گزارش روابط عمومی‌فدراسیون تنیس، دور پایانی این رقابت‌ها با برگزاری ۳ دیدار برگزار شد و تیم تنیس گاز تهران در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه ۳بر۲ البرزگاز کیش را شکست داد و برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر تنیس بانوان شد.

موفقیت اسکی بازان ایرانی در مسابقات جهانی
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان درگارمیش آلمان، نمایندگان ایران با قرار گرفتن در رده‌های 30 و 37، به دور دوم راه یافتند. در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، محمد کیا دربندسری به مکان سی ام دست یافت و پوریا ساوه شمشکی هم 37 شد. در بخش بانوان فاطمه کیا در بندسری 86 شد، زیبا، مرجان و میترا کلهر هم به ترتیب 88،87 و89 شدند و در این بخش «مازی» از اسلونی طلا گرفت.

تیم ملی ایران کره جنوبی را شکست داد
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی بلاروس با نتیجه ۶ بر یک کره‌جنوبی را شکست داد.در این دیدار تیم ایران توسط محسن حاجی‌پور در وزن ۵۵ کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن ۶۶ کیلوگرم، فرشاد علیزاده در وزن ۷۴ کیلوگرم، طالب نعمت پور در وزن ۸۴ کیلوگرم و بابک قربانی و بشیربابا جانزاده در اوزان ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. حمید زارع در وزن ۶۰ کیلوگرم مقابل حریف خود در دو تایم شکست خورد.