کابوس رئال در لیون با مورینیو تمام می‌شود؟

گروه ورزش- مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو بازی در لیون و کوپنهاگن پیگیری می‌شود. در بازی‌های امشب رئال مادرید که برای چندمین بار پیاپی در این مرحله به المپیک لیون برخورد کرده و تجربه خوبی هم از این دیدارها ندارد، در زمین این تیم به میدان می‌رود و چلسی نیز پس از حذف از جام حذفی انگلیس به دانمارک می‌رود تا با کوپنهاگن مصاف دهد.

آقای خاص که پیش از این رویای پنجاه ساله چلسی برای به دست آوردن یک عنوان انگلیسی را برآورده کرده بود و پس از ۴۵ سال قهرمانی درلیگ قهرمانان اروپا را برای اینترمیلان به ارمغان آورد، حال می‌خواهد به بدشانسی‌های رئال مادرید مقابل لیون در چند فصل گذشته لیگ قهرمانان خاتمه دهد، اما از آن سو و در دیداری دیگرکارلو آنچلوتی که حالا رویای تکرار قهرمانی در جام حذفی انگلیس را برای سومین سال پیاپی برباد رفته می‌بیند اکنون تحت فشار زیادی است که درلیگ قهرمانان با چلسی موفق باشد.

یکی از نکات مثبت باخت آبی‌های لندن مقابل اورتون در جام حذفی (که در ضربات پنالتی رخ داد) این است که حالا با تمرکز و قدرت بیشتری به استقبال دیدار خود با کوپنهاگن می‌روند. درعین حال تفاوت‌های زیادی میان این دو تیم وجود دارد. تجربه و قدرت ناشناخته کوپنهاگن در خانه مقابل تیمی که در ۷ دوره گذشته لیگ قهرمانان ۵ بار در میان چهار تیم نهایی حضور داشته است، اوضاع نه چندان خوب چلسی در حال حاضر نیز یک امتحان بزرگ را در دانمارک روبه‌روی آنها قرار می‌دهد.