رشد تقاضا در بازار سیم‌کارت‌های دائمی

بازار دیجیتال- سرانجام پس از مدت‌ها رکود، بازار سیم‌کارت‌های دائمی با افزایش تقاضا از سوی خریداران مواجه شد. براساس اعلام فعالان بازار، طی ماه‌های گذشته بازار خرید و فروش سیم‌کارت‌های دائمی بی‌رونق بوده است و با وجود کاهش چند مرحله‌ای قیمت‌ها، میزان تقاضا رشد نکرده بود.

اما طی روزهای اخیر، بازار خرید و فروش سیم‌کارت‌های دائمی با افزایش تقاضا مواجه شده است. به گفته فعالان بازار، نزدیک شدن به سال نو باعث افزایش تقاضا در بازار سیم‌کارت‌های دائمی شده است. در این رابطه با لطفی، یکی از فعالان بازار سیم‌کارت گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم که می‌خوانید:

شنیده می‌شود طی مدت اخیر میزان تقاضا برای سیم‌کارت‌های دائمی افزایش یافته است. شما این گفته را تایید می‌کنید؟

بله. در یک هفته اخیر شاهد افزایش تقاضا برای انواع سیم‌کارت، به ویژه سیم‌کارت‌های دائمی بودیم.

علت چیست؟

افزایش تقاضا برای گوشی‌ تلفن همراه یکی از عواملی است که بر این روند تاثیر داشته است. از جمله می‌توان به نزدیک شدن به سال نو اشاره کرد که تاثیر زیادی در افزایش تقاضا برای انواع سیم‌کارت داشته است.

فعالان بازار گوشی تلفن همراه می‌گویند رشد تقاضا در بازار، مربوط به گوشی‌های ارزان قیمت بوده است. به نظر می‌رسد اکثر کاربران گوشی‌های ارزان قیمت از سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند. نظر شما چیست؟

بله. این درست است. ولی برخی از کاربران هم از خرید شارژ برای سیم کارت خسته شده‌اند و ترجیح می‌دهند از سیم‌کارت‌های دائمی استفاده کنند.