نمایشگاه «اگروفود البرز» مورد استفبال بی نظیر مردم قرار گرفت

استقبال و بازدید عموم مردم، متخصصین و کارشناسان از اولین نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی و شیرینی و شکلات البرز بی نظیر و به اذعان متولیان نمایشگاهی و غرفه داران غیر قابل پیش بینی و بسیار فراتر از حد انتظار بود. مدیر برگزاری نمایشگاه اگروفود البرز ضمن اعلام این خبر افزود: میزان اسقبال و بازدید از این نمایشگاه در مقایسه با کلیه نمایشگاه های برگزار شده در سطح کرج از تفاوت آشکاری برخوردار بوده است و استقابل روزانه به حدی بود که زمان نمایشگاه در هر روز بین یک تا دو ساعت تمدید‌ شد. سارا عبدالملکی افزود: از دلایل بازدید انبوه مردم منطقه البرز از این نمایشگاه می‌توان به موضوعیت و ماهیت نمایشگاه که مورد پسند عموم مردم است اشاره کرد ضمن آنکه بر اساس نظر سنجی گسترده ای که از بازدید کنندگان به عمل آمد ،اجرای بسته اطلاع رسانی و تبلیغاتی ستاد برگزاری نمایشگاه در منطقه از جمله تبلیغات سطح شهر، مترو، پیام کوتاه، نشریات در معرفی نمایشگاه به مردم بسیار موثر بوده است .

مدیر نمایشگاه اگروفود البرز گفت: این نمایشگاه مورد بازدید مسئولین محترم استانی قرار گرفت و حضور بی نظیر مردم در نمایشگاه و ابراز رضایت مندی غرفه داران موجب شد در بازدید شهردار کلان شهر کرج دستور احداث مرکز نمایشگاهی دائمی البرز صادر شود.

عبدالملکی گفت: بسیاری از مشارکت کنندگان این نمایشگاه در اغلب نمایشگاه های مشابه سطح کشور مشارکت می نمایند که بر اساس ارزیابی انجام شده از ایشان ، سطح کیفی اگروفود البرز را بالاتر از بسیاری از نمایشگاهی دیگر بر شمرده اند.