ورود سر مربی تیم ملی والیبال به ایران
خولیو ولاسکو سرمربی پیشین تیم ملی والیبال اسپانیا که هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده گرفته است، امروز به منظور عقد قرارداد نهایی و آغاز همکاری خود وارد ایران می‌شود و تا پایان بازی‎های المپیک ۲۰۱۲ لندن در کنار این تیم خواهد بود.

خولیو ولاسکو نهمین مربی خارجی است که در راس تیم ملی والیبال ایران قرار می‌گیرد.

الهه احمدی در رده هفتم جهان

براساس آخرین ر‌ده‌بندی منتشر شده توسط سایت رسمی‌فدراسیون بین‌المللی تیراندازی، الهه احمدی که در نخستین روزهای سال جدید با درخششی فوق‌العاده موفق شد در تفنگ بادی ۱۰ متر سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کند، با ۴۱ پله صعود به رده هفتم جهان رسید و در‌این رده جای مه‌لقا جام‌بزرگ، دیگر تیرانداز المپیکی‌ایران را گرفت. احمدی سال گذشته نخستین مدال جهانی‌اش را از مسابقات چین به ارمغان آورد.

ممفیس در آستانه صعود به پلی آف
تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز با کسب چهل و چهارمین برد فصل در آستانه صعود به مرحله پلی آف رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای ان بی ای قرار گرفت. بامداد دیروز تیم ممفیس موفق شد با نتیجه 106 - 89 مقابل میهمان خود مینه سوتا تیمبروولوز به برتری رسیده و با 44 برد در مقابل 33 باخت در رده سوم جدول منطقه جنوب غربی در کنفرانس غرب قرار بگیرد. در این بازی حامد حدادی 4:29 دقیقه به تناوب در میدان حضور داشت و با کسب 4 امتیاز، یک ریباند و یک خطای فردی در کارنامه خود ثبت کرد.

هند فاتح جام‌جهانی کریکت شد
هند در مرحله نهایی جام جهانی کریکت روز شنبه در بمبئی در‌ایالت مهاراشترا در غرب هند در برابر سریلانکا به پیروزی رسید و فاتح جام جهانی کریکت ۲۰۱۱ شد.‌ این اولین بار از سال ۱۹۸۳ تاکنون است که تیم کریکت هند در جام‌جهانی کریکت به پیروزی می‌رسد. هرچند که بازی با پاکستان در نیمه نهایی جام‌جهانی کریکت در موهالی برای هندی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، اما کسب جام جهانی کریکت بعد از ۲۸ سال امتیاز دیگری برای هند به شمار می‌آید.