گروه بورس جهانی - معاملات رینگ فلزات بورس لندن در هفته جاری با رشد قیمت همه فلزات آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در این روز بیشترین رشد نرخ را در میان فلزات پایه نیکل و قلع داشتند.
رشد 11 دلاری قیمت مس
در معاملات روز مورد بررسی قیمت مس با ۱۱ دلار افزایش نرخ با قیمت ۷ هزارو ۹۲۲ دلار ثبت شد. خرید نقدی این کالا نیز با رقم ۷ هزارو ۹۲۱ دلار انجام شد.
در این روز موجودی مس در انبارهای بورس لندن 378 هزار و 125 تن بود که از این حجم کالا 353 هزار و 850 تن معامله شد.
آلومینیوم ۹ دلار گران شد
طی معاملات روز مورد بررسی قیمت آلومینیوم 9 دلار و نرخ آلیاژ آلومینیوم 35 دلار افزایش نرخ داشت.
بر این اساس هر تن آلومینیوم با نرخ ۲ هزار و ۲۸۱ دلار و ۵۰ سنت معامله شد. خرید نقدی این فلز در هر تن ۲ هزار و ۲۸۱ دلار بود. در این روز آلیاژ آلومینیوم با نرخ ۲ هزار و ۲۵۰ دلار معامله شد و خرید نقدی آن نیز با رقم ۲ هزار و ۲۴۰ دلار انجام شد. موجودی آلومینیوم در این روز۴ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۱۵۰ تن بود که ۴ میلیون و ۱۱۳ هزار تن معامله شد. آلیاژ آلومینیوم نیز ۷۰ هزارو ۸۴۰ تن موجود بود که از این حجم کالا ۶۸ هزار و ۸۴۰ تن کالا معامله شد.
جهش 45 دلاری قیمت روی
در معاملات روز مورد بررسی قیمت فلز روی ۴۵ دلار رشد کرده و با احتساب این رشد، با قیمت ۲ هزار و ۱۹۵ دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز ۲ هزار و ۱۹۴ دلار بود. قیمت سرب نیز ۵ دلار رشد کرده و با نرخ ۲ هزار و ۲۵۱ دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز ۲ هزار و ۲۵۰ دلار بود. موجودی روی در این روز ۶۱۷ هزار و ۸۷۵ تن بود که از این حجم کالا ۵۶۷ هزار و ۲۵۰ تن معامله شد. موجودی سرب نیز در این روز ۱۹۰ هزار و ۸۲۵ تن بود که ۱۸۱ هزار و ۳۵۰ تن از آن معامله شد.
نیکل و قلع بیشترین رشد را داشتند
در معاملات روز مورد بررسی در بورس فلزات لندن قیمت نیکل ۲۷۵ دلار و نرخ قلع ۱۰۰ دلار رشد کرد. بدین ترتیب نیکل با نرخ ۲۳ هزارو ۱۷۵ دلار معامله شد.
خرید نقدی این فلز 23 هزار و170 دلار بود. قلع نیز 100 دلار رشد کرده و با نرخ23 هزارو 825 دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز در هرتن 23 هزار و 850 دلار بود. موجودی نیکل در این روز 121 هزار و 32 تن بود که 116 هزار و 988 تن از آن معامله شد.
موجودی قلع نیز در این روز ۱۳ هزار و ۵۵ تن بود که از این حجم کالا ۱۲ هزار و ۱۱۰ تن معامله شد.