زندگی حسین رضازاده قهرمان وزنه‌برداری در قالب مستند «پهلوان» 50 دقیقه‌ای در سیمای آذری شبکه جهانی سحر به تصویر کشیده شد.

به گزارش مهر، مقدمات تولید این مستند از سال 88 آغاز شد و با پایان یافتن مراحل نهایی تولید، آماده پخش از شبکه سحر می‌شود. احمدرضا کریمی تهیه‌کنندگی مستند «پهلوان» را به عهده دارد. تهیه‌کننده «پهلوان» با اشاره به اصرار مستند بر نشان دادن وجوه معنوی ورزش و ورزشکاران در ایران گفت: تلاش کردیم تا اعتقادات مذهبی رضازاده را در بخش‌های مختلف مورد تاکید قرار دهیم به همین دلیل مراسم عقد ازدواج رضازاده در کنار خانه خدا از بخش‌های مهم این مستند بود.

استقبال مجریان از ممنوعیت اجرای بازیگران در نوروز 90
پیام ابراهیم‌پور درباره ممنوعیت حضور بازیگران در اجرای برنامه‌های تلویزیونی که به‌تازگی از سوی معاونت سیما اعلام شده است، گفت: مجریان تلویزیون از این تصمیم استقبال کردند. این تهیه‌کننده و مجری تلویزیون عنوان کرد: در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه با معاون سیما داشتیم، پس از اعلام این خبر، مجریان تلویزیون استقبال زیادی از این تصمیم به عمل آوردند و برای مدت چند دقیقه دارابی ـ معاون سیما ـ را مورد تشویق قرار دادند.


به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حضور بازیگران در اجرا، مساله‌ای است که زیاد اتفاق می‌افتد؛ فرزاد حسنی و احسان علیخانی مجریان خوبی هستند، اما در شب سال تحویل به خاطر جذب مخاطب افرادی مثل محمدرضا فروتن و امین حیایی را به تلویزیون می‌آورند. ابراهیم‌پور که پیش از این اجرای برنامه «ماه عسل» را بر عهده داشته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز شایعه شده که قرار است مجری برنامه نوروزی شبکه سه یکی از بازیگران به همراه همسرش باشد. هر شغلی صنف مخصوص به خودش را دارد. اگر قرار است از بازیگران برای اجرا استفاده شود، بهتر است در برنامه‌هایی مثل اختتامیه جشنواره فیلم فجر باشد.