دادگر ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با توجه به اقدامات و تهدیدهای دشمن افزایش قدرت پدافندی برق‌‌‌رسانی برای مناطق حیاتی، حساس و مهم در مواقع اضطراری و بحرانی بسیار ضروری است تا در شرایط بحرانی و حوادث غیرقابل پیش‌بینی  اثرات تهدید و خسارات را به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف از پدافند غیرعامل افزایش آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با حوادث و تهدیدهای احتمالی است، افزود: برگزاری اینگونه رزمایش‌‌‌ها در سراسر کشور موجب تقویت زیرساخت‌‌‌های صنعت برق کشور و ایجاد آمادگی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه گفت: بالغ بر ۱۱ اکیپ عملیاتی به همراه پرسنل فنی و یک نفر از مدیران وکارشناسان ستادی به عنوان ارزیاب به مراکز برگزاری مانور اعزام شدند تا وضعیت آماده به کاری مولدهای برق اضطراری مراکز حساس و مهم استان را که از اهداف این مانور است بررسی کنند.

وی افزود: این مانور با رمز مقدس یا امام رضا (ع) و دستور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر‌عامل کشور آغاز و به مدت ۲۰ دقیقه ادامه داشت و سپس با ارسال دستور وصل مجدد از مرکز فرماندهی ستاد، اکیپ‌های عملیاتی مستقر در محل، برق مراکز را وصل و مولدین اضطراری برق را از مدار خارج کرده و در نهایت مانور با موفقیت کامل به پایان رسید.