ساری - خبرنگار دنیای‌اقتصاد: طرح‌های نیمه تمام سالیان گذشته شهر ساری در سال ۸۷ به بهره‌برداری خواهد رسید. سیدعلی حجازی، شهردار ساری با بیان مطلب فوق و با بیان اینکه به همت شورای شهر و شهرداری این شهرستان، با انجام خدمات زیربنایی به خدمت شهروندان ساری رفته‌ایم، افزود: بعد از سال‌ها انتظار طرح‌هایی شامل ساختمان شهرداری ساری بعد از ۱۲ سال، کمربندی جنوبی ساری بعد از ۱۵ سال، ترمینال دولت بعد از ۲۵ سال، انتقال زندان به خارج شهر بعد از ۳۰ سال، ساماندهی حاشیه رودخانه تجن و ایجاد امکانات تفریحی و سازه‌های آبی، ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی، ساخت پارکینگ طبقاتی و... که به صورت نیمه‌کاره رها شده بود، در سال ۸۷ به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در رابطه با اعتبارات شهرداری متذکر شد: بودجه تصویب شده شهرداری ساری در سال ۸۵ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان بود، ولی از این میزان تنها ۱۶ میلیارد تومان آن محقق شد و با کسر بودجه ۹ میلیارد تومانی روبه‌رو شدیم.

حجازی افزود: در سال ۸۶ با همت شورای شهر و شهرداری و حمایت‌های استاندار مازندران توانستیم بودجه جدید را به بیش از ۳۴ میلیارد تومان برسانیم که با محقق شدن آن توانستیم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اقدامات لازم را انجام دهیم و در سال جاری نیز امیدواریم بتوانیم با تحقق اعتبارات جدید در خدمت شهروندان ساری باشیم.