شیراز - خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان فارس از پرداخت ۸۰میلیارد ریال سود سهام عدالت به مشمولان این طرح در استان فارس خبر داد. محمدحسین مشبری با اعلام این خبر افزود: تاکنون از مجموع ۳۰۸هزار نفر، به ۲۰۰هزار نفر از افراد مشمول طرح شامل افراد تحت‌پوش کمیته امداد امام، سازمان بهزیستی، عشایر، روستاییان، کارکنان و بازنشستگان دولتی، ۴۰۰هزار ریال پرداخت شده و پرداخت به مابقی افراد نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سهم سهام عدالت از ۵هزار ریال در مراحل اول تا سوم به ۱۰هزار ریال افزایش یافته است، گفت: در مراحل ۴، ۵ و ۶، ایثارگران، زنان کارگر مشمول قانون کار و از مراحل ۷ به بعد طلاب، بیماران خاص از حملات شیمیایی و کارکنان نماز جمعه مشمول اخذ این سهام شده‌اند.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان فارس همه شرکت‌های عامل سهام عدالت را سودده دانست و تصریح کرد: هیچ کدام از این شرکت‌ها زیان‌ده نبوده‌اند.

وی در ادامه، درآمد مالیاتی سال گذشته استان فارس را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به سال قبل از آن ۲۵درصد افزایش داشته است. مبشری افزود: از این میزان درآمد مالیاتی، ۷۲درصد مربوط به شیراز و ۲۸درصد درآمد مالیاتی مربوط به دیگر شهرستان‌های استان بوده است.