ساری - خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس خانه صنعت و معدن استان مازندران و عضو شورای مرکزی شبکه خانه‌های صنعت و معدن ایران، قطع بی‌برنامه برق را موجب وارد آمدن خسارات زیادی به صنعتگران دانست.

داریوش هندویی، در نشست مشترک روسا و اعضای هیات‌مدیره انجمن صنایع همگن شیمیایی و سلولزی و خانه صنعت و معدن استان مازندران با اعلام مطلب فوق افزود: بخش‌های صنعت و معدن موضوع قطع برق را می‌توانند بپذیرند، اما قطعی برق بدون برنامه، خسارت‌های زیادی به آنها وارد کرده است.

منوچهر نگارش، رییس انجمن صنایع شیمیایی و سلولزی مازندران نیز در این نشست با اشاره به مشکلات عمومی و خاص صنایع شیمیایی و سلولزی استان گفت: مزیت‌های رقابتی ما با دنیای خارج به ویژه کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه همسان نیست و تمایزهای زیادی در این ارتباط وجود دارد و شایسته نیست در چنین شرایطی واردات بی‌رویه داشته باشیم، این در حالی است که قطع بدون اطلاع قبلی برق نیز باعث اشکال و اختلال در سیستم کار تولیدات شده است و خسارات زیادی را به صنعتگران وارد کرده است. در ادامه این نشست اعضای هیات‌مدیره انجمن ضمن بیان مشکلات و نگرانی‌های شدید از وضع موجود از رییس خانه صنعت و معدن استان درخواست نمودند نگرانی و شرایط بحرانی و سخت کنونی صنعت استان را به گوش مسوولان برسانند.