تبریز - اسد فلاح: استاندار آذربایجان شرقی تبریز را قطب تولید قطعات یدکی خودرو دانست و گفت: هر چند در این شهر خودرو به صورت کامل تولید نمی‌شود، ولی بسیاری از قطعات خودرو در استان تولید و در اختیار خودروسازان قرار می‌گیرد. به گزارش روابط عمومی ایران خودرو، احمدعلیرضا بیگی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: تبریز به واسطه امکانات نمایشگاهی که در اختیار دارد، همواره برای عرضه محصولات مختلف قابل‌توجه است. وی افزود: با برگزاری نمایشگاه تبریز این امکان برای خودروسازان فراهم شده که محصولات خود را عرضه کنند؛ همچنین قطعه سازان کل کشور و تولیدکنندگان قطعات در آذربایجان شرقی فرصتی مناسب دارند تا تولیدات خود را معرفی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین امکان ارتباط بین قطعه‌سازان و خودروسازان فراهم شده و قطعا به این واسطه امکان عقد قرارداد بین آنها فراهم و امکان مشارکت بیشتری به‌وجود آمده است. وی با بیان اینکه فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای خودروسازان فراهم شده است، اظهار کرد: رویکرد جدیدی که در خودروسازان به خصوص ایران خودرو دیده می‌شود تمایل به تولید خودروهای دیزلی است که با الگوی مصرف ما همخوانی دارد و انتظار می‌رود تلاش بیشتری در این زمینه انجام پذیرد.

بیگی ادامه داد: در این نمایشگاه خودروهایی با برندهای مختلف امکان بروز و ظهور پیدا کردند که نشان‌دهنده رقابتی بودن صنعت خودرو است.

وی در ادامه درباره حضور ایران خودرو در این نمایشگاه با بیان اینکه مردم بیشتر به سمت خودروهای ایران خودرو روی می‌آورند‌، گفت: خدمات پس از فروش، ایمنی و میزان رضایت‌مندی مشتری در این امر موثر است.

بیگی افزود: ایران خودرو هر چه بیشتر بتواند جوابگوی مشتریان باشد موفق خواهد بود و در صورتی که تعمیرگاه‌های مجاز موفق عمل نکنند، مشتریان به سمت سایر خودروسازها و حتی خودروسازان خارجی می‌روند. وی افزود: ایران خودرو برای قدمتی که داراست بخش قابل‌توجهی از بازار خودرو را در اختیار دارد و همچنین توانسته با استفاده از تکنولوژی‌های برتری پاسخگوی نیازهای و سلائق مختلف مشتریان باشد. بیگی ادامه داد: ایران خودرو حضور خوب و چشمگیری در نمایشگاه داشت و اینکه تسهیلات مناسبی برای مشتریان فراهم کرده که تنها این خودرو‌ها با تخفیف در نمایشگاه عرضه شود یک امتیاز محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه صنعت خودروسازی در چند سال اخیر رشد زیادی داشته، اظهار امیدواری کرد: شاهد حضور بیشتر ایران خودرو در بازار جهانی باشیم.