دنیای اقتصاد - اصفهان: رییس هیات‌مدیره شرکت پرشیا فلز بر ضرورت حرکت به سمت تولیدمداری و حمایت مسوولان از هلدینگ‌های صنعتی و اقتصادی تاکید کرد.

دکتر محمد اسلامیان، رییس هیات‌مدیره پرشیا فلز در مراسم تودیع مهندس مسعود ابکا مدیرعامل پیشین شرکت پرشیا فلز و معارفه

دکتر صفرعلی براتی مدیرعامل جدید این شرکت اداره هلدینگ‌های اقتصادی و صنعتی را در کشور بسیار مشکل دانست. وی در ادامه تجربه و توان مجموعه را ستودنی عنوان کرد و افزود: اگر در صنعت فولاد کشور یک کوره بلند ساخته می‌شود، حتما باید ساخت کوره‌های دوم و سوم به عهده سازندگان ایرانی گذاشته ‌شود.

دکتر اسلامیان ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده و مثبتی که بین مجموعه پرشیا فلز و قائم رضا با مسوولان ذوب‌آهن وجود خواهد داشت با اتمام پروژه‌های توازن، شاهد رشد تولید ذوب‌آهن خواهیم بود.

مهندس ابکا نیز در این مراسم ساختارمند شدن مجموعه را دلیل اصلی پیشرفت آن دانست و وجود ۲۷۰۰ نفر از کارشناسان و مدیرانی که طی این سال‌ها به مجموعه آمدند و رفتند را یک سرمایه قوی دانست و اشاره کرد این شرکت در دوره جدید می‌تواند حرف‌های فراملیتی داشته باشد و مرزهای کشور را در نوردد.

مدیرعامل پیشین پرشیافلز با اشاره به تجربه مجموعه در ساخت فولاد سبا، خراسان، زاگرس، میبد و ... گفت: هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند این شرکت را تکان دهد، چون پایه‌های استوار و محکمی را بنا نهاده است.

در ادامه این مراسم دکتر براتی، مدیرعامل جدید پرشیا فلز نیز با اشاره به اینکه خانواده پرشیا فلز دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بزرگی است، گفت: این مجموعه با توانمندی که دارد می‌تواند قدم‌های بزرگی را برای کشور بردارد.