دنیای اقتصاد - اصفهان - مرتضی راعی: شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری سعی دارد محرومیت را از سطح کلانشهر اصفهان بزداید و در این زمینه اقدامات عمرانی و خدماتی متعددی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۰ شهر اصفهان، سید مرتضی سقاییان‌نژاد در دیدار با اهالی حصه که در مسجدالقدس این محله برگزار شد، افزود: از برکات شورای دوم و سوم توسعه طرح‌های عمرانی، افزایش خیابان‌ها، ایجاد بوستان، پارک‌های محلی و ایجاد شهرداری الکترونیکی است و ده‌ها طرح شاخص دیگر نیز از سوی مدیریت شهری در حال اجراست. وی محدوده حصه را در مناطق شهرداری ۱۰ و ۱۴ دانست و تصریح کرد: شهرداری سعی دارد با برنامه‌ریزی علاوه بر ساماندهی خیابان عاشق اصفهانی، پارک، کتابخانه و سالن مطالعه حصه را در دستور کار خود قرار داده و در آینده نزدیک آنها را در اختیار اهالی این منطقه بگذارد.

شهردار اصفهان، شهرداران مناطق ۱۰ و ۱۴ را ملزم به اختصاص یک میلیارد ریال برای آسفالت و زیرسازی معابر کرد و اظهار داشت: زمین‌های رو باز باید برای ورزش چندمنظوره جوانان در این مناطق در نظر گرفته شود.

وی گفت: طی نشستی با اداره کل اوقاف مقرر شده تکلیف اراضی اوقافی برای صدور پروانه تعیین شود تا مشکلات شهروندان در این زمینه برطرف شود.